




Під Київським фунікулером у будь-який момент можуть обвалитися опори. Причина — руйнування конструкцій із бетону та арматури.
"Візуальні ознаки - це сто відсотків аварійний стан. Це потрібно зупинити, прийняти міри. Фахівці, які проектували фунікулер, мають порахувати, чи зможе опора витримати рух. Якщо ні, то закрити на ремонт. В тому стані, який зараз є, опори точно впадуть, якщо нічого не робити. Питання тільки — коли?", - розповів Gazeta.ua столичний архітектор Сергій Контар.
1 серпня фахівець звернувся до чиновників. Отримав відписку від "Київпастрансу" про те, що в 2006 році Державний науково-дослідний інститут ім. Шульгіна провів обстеження естакади, а також висновки про її стан. Капітальний ремонт із посиленням пошкоджених несучих конструкцій планується тільки під час реконструкції фунікулеру.
Вагончиків у столичного фунікулера два. Кожен може перевезти близько сотні пасажирів.
"Уявіть собі, завтра День Незалежності. Дуже багато людей буде гуляти по Києву, кататись на фунікулері. Він буде функціонувати на повне навантаження", - відзначив Кантор. Архітектор навіть хотів стати поруч з плакатом: "Люди не сідайте в фунікулер!". Але, на його думку, при нинішній владі його відразу арештували б.
Контар розповів і про звернення до столичного МНС: "Це взагалі повний отпад. Подільське каже - це не наше, Шевченківське - теж не їхнє. Ймовірно, фунікулер знаходиться між двома районами. В одному починається, в іншому закінчується. Рятувальників чомусь цікавить аварія, яка вже сталась. У мене склалось враження, що попередження їм не цікаве".
Олег Мовенко, конструктор одного зі столичних підприємств, пояснив, що значною мірою опори руйнуються через природний чинник. Наприклад, в дощ вода затікає в тріщини в бетоні.
"Під фунікулером є алея, помітив, коли там гуляв. І вже всі це помітили. Люди проходять, фотографують. Але не всі фахівці і можуть зрозуміти наслідки. Це видно неозброєним оком. Взимку там утворюється лід, це все розколюється та руйнується. Чи витримає фунікулер цю зиму, невідомо", - відзначив Мовенко.
На його думку, важко сказати точно, що конструкція не втримається. Але необхідно зробити перевірочні розрахунки.
Коментарі
5