Центральні українські телеканали залишаються топ-джерелом інформації для більшості українців. Про це повыдомляє Детектор Медіа.
За останній рік число людей, які отримують інформацію з загальнонаціональних телеканалів, знизилося на 12%. У 2018 році таких громадян було 86%. Зараз їх всього 74%.
Проте центральні телеканали все ще є лідерами довіри українців.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У лютому "Еспресо" став лідером інформаційного сегменту за кількістю глядачів
В свою чергу, друковані ЗМІ зараз втрачають свою популярність.
"Є тенденція до зниження користування друкованими ЗМІ. Щодо інтернет-ресурсів змін практично не було: якщо в лютому 2018 року 27% говорили про українські інтернет-сайти, то зараз - 27,5%; з соціальних мереж як минулого року, так і зараз, отримують інформацію 23,5% громадян", - повідомляють статисти.
6 загальноукраїнських телеканалів можуть не виконати норми квоти щодо 90% української мови в телеефірі.
Коментарі