У Сімферополі "влада" презентувала новий логотип Криму. За попередніми даними, він коштував окупантам 1 млн руб.
Звіт про подію оприлюднили на сайті "РИА. Новости. Крым".
"Міністр курортів і туризму Криму Сергій Стрельбицький ще у березні 2015 року оголосив конкурс серед юридичних і фізичних осіб на новий туристичний бренд Криму. І ось день презентації прийшов.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Криму введуть "курортний збір"
Тепер девіз Криму звучить як "Я. Крим. Точка тяжіння". Ці чотири слова й крапка стали основою поняття, що таке Крим, про яке ми розповідаємо. Це означає, що у нас відбувається певна персоналізація Криму", - пояснила голова Кримської організації спілки дизайнерів Ольга Степанова.
Останні події у Криму стверджують, що півострів ризикує залишитися "брендовим" курортом... без туристів. Їх кількість за два роки окупації Кримського півострова невпинно скорочується.
×
Коментарі
6