




Кримський міст через Керченську протоку частково відкрили 2 2місяці тому.
Російські пропагандисти визнають, що до збільшення числа туристів в Криму це не призвело. Ажіотаж спостерігався тільки в перші тижні, коли росіяни їхали подивитися власне на сам міст, пише координатор "Інформаційного спротиву" Дмитро Тимчук у Facebook.
"Зафіксована тенденція, на яку в РФ явно не розраховували: кримчани масово кинулися на Кубань, щоб скуштувати благ цивілізації, яких їх позбавила Росія після анексії. Основним бенефіціаром відкриття моста є ресторан "Макдональдз" в Анапі, що став місцем паломництва жителів східного Криму (в соцмережах маса повідомлень від щасливих пожирачів бездуховних гамбургерів). Тобто, фактично міст побудували, щоб вибратися з Криму. Це викликає деякий ступор у адептів анексії", - написав Тимчук.
За його словами, не менш показовою є історія з "федеральною трасою" "Таврида".
"Це шосе, як і міст, по суті, є об'єктами військової інфраструктури, призначеної для насичення Криму військами. Але якщо міст абияк доробили і, хоч і в обмеженому режимі, але відкрили, з трасою все набагато гірше. Російське злодійство і роздовбайство призвели до того, що траса перетворюється на довгобуд. Тільки в цьому сезоні, тобто, через чотири роки, коли закривати очі на неподобства вже неможливо, процес трохи активізували", - додав він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Містика" Керченського мосту: Путін не пішов по кримській землі
У аналізі "Черноморская безопасность" вказують, що на трасі "Таврида" ведуть також безглузді, але дуже затратні роботи - кладуть на сніг і калюжі якісь асфальт, бетон. Усе це пливе по весні або з першою зливою, робочим платять підвищені трудодні за "небезпечні умови роботи" - коли оголюються діри, народу пояснюють, що це довела Україна.
"З самого початку проект будівництва "ФТ Таврида" замислювався як шахрайство. Планували злегка підлатати і розширити вдвічі вже наявну трасу, відому на різних ділянках як Керченське шосе, Феодосійське шосе, тобто магістраль, побудовану в "позднесоветской" Україні від Керчі до Сімферополя - і видати її за нову федеральну трасу. Природно, при цьому значну частину коштів думали привласнити, адже бюджет розрахований був не менший, ніж на будівництво нової траси, абсолютно нової, з прокладкою всього заново", - йдеться у повідомленні.
Крім того, пропагандисти пояснюють населенню відсутність вантажних машин на мосту - не тим, що сумніваються, чи витримає міст, а неготовністю траси до мосту.
"Але головна проблема не в цьому. Керченсько-сімферопольську трасу в багатьох місцях просто неможливо розширити. Це не Україні було шкода асфальту - це особливості ландшафту. По обидва боки від Сімферополя (в бік Керчі і Севастополя) по кілометру займають ділянки шосе, з одного або двох сторін огороджені кам'яними стінами - підпорами", - повідомляється.
Російські окупанти в анексованому Криму показали "готовність" траси "Таврида". Раніше в окупантів заявляли про 80% готовності дороги.
Один із найдорожчих проектів Кремля в окупованому Криму - траса "Таврида", вартістю майже 166 млрд руб. (83 млрд грн). Трасу будують наближені до президента РФ Володимира Путіна брати Роттенберги.
Коментарі