Він нагадав, що останні соцдослідження демонструють подальше зростання мерського рейтингу Віталія Кличка.
"Ще не почавши навіть виборчої кампанії, він уже має майже 42%. На сьогодні він набирає більше голосів, ніж п'ять найближчих конкурентів разом узятих. Загалом, за останні 5 місяців рейтинг Кличка зріс у 1,5 разу. І це найкращий звіт про його роботу", – наголосив Голобуцький.
Експерт відзначив дві тенденції: перша – позитивна оцінка киянами роботи мера.
"По-перше, високий рейтинг – це реакція на роботу Кличка, особливо в період коронакризи. Але не тільки її: минуло кілька місяців, але підтримка продовжує зростати. Тож кияни позитивно оцінюють роботу Кличка на його посаді", – написав Голобуцький.
Друга тенденція, на думку політолога, – небажання киян перетворювати Київраду на клон парламенту.
"По-друге, соцдослідження свідчать про бажання киян мати на чолі міста мера-управлінця, а не представника олігархів або парламентських партій. І що характерно, вони не ведуться на популістів. Тобто друга Верховна Рада на рівні міста киянам не потрібна", – підсумував Голобуцький.
Згідно з даними Соціологічної групи "Рейтинг" очільник Києва Віталій Кличко лідирує на мерських виборах – за нього готові проголосувати майже 42% киян, які визначилися та мають намір узяти участь у голосуванні. Рейтинг Кличка зріс у майже 1,5 разу за 5 місяців: у лютому він був меншим за 30%, у квітні–травні – менш ніж 40%. Також Кличко продовжує випереджати конкурентів: розрив із найближчим переслідувачем – понад 3,5 разу.
Дослідження здійснено Соціологічною групою "Рейтинг" 26-27 липня. Аудиторія: жителі міста Києва від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю. Вибіркова сукупність: 2000 респондентів. Метод опитування: CATI (computer-assisted telephone interviews - телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера). На основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів. Помилка репрезентативності дослідження: не більш як 2,2%.
Коментарі