Комунальна корпорація "Київавтодор" вважає перспективнішим будівництво автотунелів під Дніпром, а не мостів.
Про це днями повідомив гендиректор підприємства Георгій Глінський, 55 років.
— Раніше віддавалася перевага будівництву мостів, оскільки їх вартість була меншою за вартість тунелів. Але тепер витрати зрівнялися, — стверджує Глінський.
Він каже, що різниця знівелювалася, бо подорожчали металоконструкції, що застосовують при будівництві мостів.
Раніше Кабмін затвердив проект будівництва Дарницького моста і його кошторисну вартість у розмірі 9,15 млрд грн.
Мерія планує до грудня 2012-го побудувати 7-кілометровий автотунель під Дніпром. Він проляже від площі Перемоги до станції метро Лівобережна. Вартість будівництва складе, за попередніми підрахунками, 2,51 млрд грн.
Коментарі