Київводоканал почав переводити споживачів із неповіреними чи непридатними лічильниками на загальні розрахунки. Цього місяця деякі кияни отримали платіжки з новими розрахунками.
Про це інформує прес-служба міськадміністрації.
"Попередньо майже тисяча киян отримали повідомлення про непридатність їхніх приладів обліку за результатами державної повірки. Київводоканал просив таких абонентів замінити ці лічильники на нові. Близько 50-ти мешканців проігнорували звернення та продовжували користування старими приладами обліку. Таких споживачів перевели на розрахунки за показниками загальнобудинкового лічильника. За його відсутності – за нормами водоспоживання", - йдеться в повідомленні.
Заявку на безкоштовну повірку можна оформити за номером контактного центру (044) 202-02-02, на сайті vodokanal.kiev.ua (кнопка "Лічильники"), або у найближчій точці Центру комунального сервісу, нагадують у Київводоканалі. Зареєстроване звернення гарантуватиме непереведення на загальні розрахунки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Київенерго про платіжки за опалення: "Ніякої помилки немає"
Орієнтовний термін виконання заявки – 30 днів у порядку черги.
Лічильники води треба повіряти кожні 3-4 роки, за законом про метрологію та метрологічну діяльність. Один лічильник може втримати не більш як три повірки.
Відповідно до розпорядження КМДА №579 від 16 червня 2015 року, норми споживання холодної води становлять від 3 до 7,5 куб. м на 1 особу залежно від типу помешкання.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Київводоканал заплатив 53 млн грн тестеві голови Державної фіскальної служби
Підприємство попередило киян про помилкові борги у платіжках за жовтень. Через технічну затримку інформації про оплату послуг за квитанціями Київводоканалу у відділеннях Ощадбанку в жовтні частину коштів своєчасно не врахували.
Коментарі
2