У понеділок, 30 серпня, виникли складнощі з поповненням транспортних карток і придбанням разових поїздок у метро Києва.
Усе через технічні проблеми із серверами автоматичної системи оплати проїзду, повідомила пресслужба ГІОЦ.
"Фахівці вже усунули причини технічного збою. Система відновлює роботу й працюватиме у звичайному режимі орієнтовно впродовж години", - розповіли комунальники.
Вони наголосили, що всі придбані заздалегідь поїздки спрацьовують у транспорті.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вартість проїзду в приміських маршрутках Києва злетить: коли й на скільки
Київ остаточно перейшов на е-квиток. З 14 липня паперових талонів і кондукторів у громадському транспорті немає. Способи оплати проїзду - за посиланням.
Коментарі