У столиці відбулися громадські слухання про підвищення тарифу на проїзд.
Основна причина підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті – подорожчання електроенергії. Про це заявив Дмитро Левченко, генеральний директор Київпастрансу, під час обговорення можливої зміни тарифу.
На публічні слухання запросили членів громадської ради при Київській міськадміністрації, працівників Київпастрансу, Київського метрополітену, департаменту економіки та інших киян за допомогою анонсу на сайті міськадміністрації. Про причини можливого підвищення вартості проїзду у наземному транспорті присутнім розповів Дмитро Левченко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У "Борисполі" можливі звільнення і зниження рівня безпеки через приход Ryanair - ЗМІ
"Тариф на електроенергію з часу останнього підвищення тарифів на проїзд піднявся в 4,6 разу. Якщо перевести в цифри, то замість 15-17 мільйонів гривень у місяць ми тепер змушені платити 35-37 мільйонів. Подорожчало все: дизпаливо, шини, акумулятори, мінімальну зарплату підняли в 2,6 разу", – заявив він.
За його словами, собівартість проїзду становить 5,97 грн, а разом з інвестиційною складовою – 6,91 грн. "Розуміючи в якому складному становищі виявилися кияни, ми пропонуємо підвищити вартість проїзду лише на гривню, іншу частину тарифу компенсує міський бюджет. Це дозволить нам привести у відповідність до встановленої КМУ мінімальної заробітної плати 3200 гривень, зарплату працівників підприємства, регулярно ремонтувати рухомий склад, модернізувати систему навігації", – пояснив керівник Київпастрансу.
Термін обговорення на сайті проекту розпорядження про нові тарифи закінчується 7 червня. Під час громадських слухань учасники поставили близько десятка питань: про якість послуг, про метро на Виноградар, про маршрутні таксі та інші. У підсумку присутні дійшли висновку, що "через складну економічну ситуацію в країні вартість проїзду можна підвищити тільки на гривню, іншу частину тарифу повинен компенсувати міський бюджет".
У столиці бійцям АТО надали статус учасника бойових дій. За таке рішення за основу проголосувала Київрада.
Коментарі