До 19 вересня у київському креативному просторі Kooperativ проходить виставка "Ukrainian Design Brands. Тотальна присутність". 10 учасників, 7 "прем'єр": високий українській дизайн, який раніше показували у Парижі та Милані, тепер доступний для огляду широкій публіці.
Серед учасників: килим-"втеча" на свій власний острів з колекції Islands від Art & Design by Kristina Gaidamaka, барна шафа Break Free з оптичною ілюзією від KASSONE, меблі, що створені з повітря та металу від Container design studio, модульні меблі від miracle2people, дитяче ліжко-горище від Sleep.Onnn, етно-романтичні меблі GONT від GOMINGIR, інтелектуальний еко-мінімалізм ZEGEN, керамічні храми-скульптури GORN, RDWOOD з RYNTOVT DESIGN із тизером колекції органічних меблів, яку буде презентовано 25 вересня, та об'єкти дизайну у доповненій реальності від FFFACE, що представляє два бренда — Waone Interesni Kazki та Neutrum.
Вхід на виставку безкоштовний, але потрібна попередня реєстрація, так як у просторі діють карантинні обмеження. Вихідний день — понеділок.
Нагадаємо, агенція з дослідження і реалізації проєктів у сфері дизайну MAЇNO Design, яка організовує цю виставку, третій рік поспіль презентує українські бренди світовій аудиторії на виставках у Парижі. Цього року у зв'язку з обмеженнями, агенція презентувала новий формат: вперше фізична присутність у Києві, а також паралельно віртуально ця ж виставка показується на Digital Fair паризької виставки Maison et Objet.
"Для когось нові умови життя це втрати та обмеження, ми ж подивились на них як на нову можливість. Вперше ми показуємо паризьку експозицію в Києві і тут реально є що подивитися: український креатив розвивається із колосальною швидкістю. А додатковий вимір — це додаткові можливості", — каже Сана Шевченко, директорка MAЇNO Design.
19 вересня у рамках проєкту пройде Форум "Креатив на експорт". Спеціальний гість події комерційний директор салону Maison et Objet Гійом Прот розповість про експортні перспективи українського дизайну в Європі та світі, а українські дизайнери, експорт менеджери та бренди поділяться власними успішними кейсами.
"У ситуації "коли ми живемо історію", нам випав унікальний шанс запропонувати адаптацію і нове рішення для нових реалій життя і ведення бізнесу. Сектор дизайну, як складова креативних індустрій є одним із найбільш потенційно перспективних напрямів економіки у майбутньому", — коментує кураторка проєкту Ukrainian Design Brands Анастасія Білецька, креативна директорка Maino Design.
________
Коментарі