На нових станціях метро їздитимуть поїзди "зі старою обшивкою", відремонтовані за кошти Кіотського протоколу. Про це під час робочої наради зі віце-прем'єр-міністром Олександром Вілкулом на станції метро "Теремки" заявив голова Київміськадміністрації Олександр Попов.
"Вагони, що були збудовані в 80-х роках, мають таку металеву конструкцію, яка досі виглядає так, ніби щойно вийшла із заводу. Так кажуть фахівці. Жодного пошкодження чи іржі немає. Що це сплав і метал, що й досі може бути в експлуатації", - похвалився Попов.
З його слів, корпус відремонтованих вагонів залишать старий. Все інше — це японські найсучасніші комплектуючі, система управління, електроніка — буде придбано за гроші Кіотського протоколу. Генпідрядником виступає Кременчуцький Крюківський вагонобудівний завод.
Загалом ремонт вагонів виконають на 915 млн грн. Протягом 2013 року планують відремонтувати 94 вагони.
"Один такий вагон перевіз 42 млн киян. Це майже вся Україна", - зауважив Попов.
Генеральний директор ПАТ "Київметробуд" Володимир Петренко, дивлячись на Олександра Вілкула зауважив, що вагони залишаються неушкодженими через те, що "в Київському метрополітені збудовані хороші тунелі, а в Дніпропетровському одні дірки".
Після цієї фрази Вілкул усміхнувся. Із 18 березня по листопад 2010 року він очолював Дніпропетровську облдержадміністрацію.
Коментарі
1