неділя, 21 травня 2006 17:49

Потенційних покупців до машин підпускали неохоче

Автор: фото: Євген КОЛЕСНИК
  Біля ”Доджа-Калібера” вишикувалася черга охочих сісти до салону
Біля ”Доджа-Калібера” вишикувалася черга охочих сісти до салону

На відкритті столичного "Автошоу-2006" у п"ятницю не було де яблуку впасти. Зі станції метро Видубичі на маршрутках та автобусах до ангарів виставки масово доїжджала "безколісна" молодь.

Дуже цікавилися автошоу киянки. Жінки їхали на виставку цілими компаніями.

Перший сюрприз — біля входу до салону "Шевроле". Відвідувачі, котрі гуляли поруч, і гадки не мали, що сховано під двома велетенськими надувними символічними підставками для тортів. Виявилося, "Шевроле" таким чином презентувала дві новинки — моделі "Авео2" та "Епіка".

"Авео2", судячи з дизайну, відрізняється від попередниці більшим багажником, видовженою колісною базою. А "Епіка" — це трохи перероблена "Шевроле Еванда". Її виробляють, щоб накрити сегмент ринку середніх авто з претензією на представницький клас. Ані "помацати" новинки, ані сісти всередину не можна було.

— Не чіпайте руками, — казали всім відвідувачам дві дівчини.

Коли ці машини з"являться в продажу — невідомо. Скільки приблизно коштуватимуть — також.

Дивно, але більшість авто саме таким чином і виставляли на "Автошоу-2006". У салоні "Опеля", приміром, на лобовому склі двох третин авто вивісили таблички: "Зарезервовано", "Продано". Тому сісти в машину та "приміряти" її на себе було неможливо. Так само закривався від киян і салон "Мерседеса". Причому замкнуті стояли як найдешевші моделі, так і машини представницького класу. Але де ще кияни можуть сфотографуватися біля, наприклад, розкішного "мерседеса-родстера", який коштує 189 тис. євро? Фотоапарати та камери мобільних телефонів клацали біля "Мерседесів" найчастіше.

Нічого не змінюється в світі "АвтоВАЗу"

Зате всі охочі могли порозкошувати в салоні американських автомобілів "Крайслер", які відрізняються особливим комфортом для водіїв. Тут же презентували нову модель "Доджа"—"Калібер". Машина має красиві агресивні форми. Об"єм двигуна — 1 800 куб. см. Салонна ціна — 18,9 тис. євро. Американські авто відомі надійністю. Тому з осені в Києві напевне їздитимуть перші "Доджі-Калібери". "Додж" можна впізнати за символічними зображенням голови барана на емблемі.

Кореспондента "ГПУ" запросили сісти за кермо розкішного "Крайслера 300С". Я погодився — і втонув у сидінні. Запах шкіри залоскотав ніс. Американці багато уваги приділяють комфорту водія. Він ніби напівлежачи керує машиною, подібно до бобслеїста. "Крайслер" вирізняється на київських вулицях прямими формами, вузькими вікнами і широченними колесами, які, здається, ніби зняли з бомбардувальника.

— Машина супернадійна. В Україні вона ніби замінник марки "Бентлі" та "Роллс-Ройс" для багатих, хоча й коштує набагато дешевше. Маневрова, без претензій до якості бензину. А підвіска, що казати! Один наш клієнт на великій швидкості потрапив переднім колесом у відкритий каналізаційний люк. Інша машина загубила б колесо, а "Крайслер" проскочив, наче й не помітив. Тому його зараз охоче купують відомі політики, урядовці, — розповідає "ГПУ" Ігор Головенко, спеціаліст із продажу "Крайслерів" в Україні. Вартість такої машини в найдешевшій комплектації — 36, 5 тис. євро. Але "Крайслер" із "правильним" для політиків об"ємом двигуна (6 літрів) коштує вже 58,6 тис. євро.

Багато киян прицінювалися до японських "Ніссанів". Там презентували "Ноте" — такий же верткий та економний, як усі "японці". Виставили і нинішній хіт продажу київського представництва "Ніссану" — оновлену "Альмера Классік" за $14,39 тис. Ще півроку тому таке ж авто коштувало в салоні на чотири тисячі доларів дорожче.

Найпопулярнішіми серед киян є "Деу Ланоси"

"Ніссан" показав також спортивне купе Z350, яке розробляли для продажу в США. З минулого року це авто продають в Україні за 60 тис. євро. У Києві продали п"ять таких машин. Кажуть, як "другу або третю машину в гараж".

Ну й про розчарування. Що б не робилося в світі автомобілебудування, нічого не змінюється в світі "АвтоВАЗу". Ті ж самі рипучі дверці, карбюраторні двигуни, котрі, згідно з екологічними нормами "Євро 2", мають бути заборонені.

За словами  25-річного провідного економіста банку "Аваль" Вадима Ходунова, найпопулярнішіми серед киян є "Деу Ланоси". Принаймні, на купівлю цієї марки в банку найчастіше беруть кредити.

— Останнім часом зростає рівень купівлі "Шевроле", помітно більше беруть "Шкоди", особливо "Октавії", — сказав він "ГПУ".

Їдучи з виставки додому, я нарахував на дорогах понад 50 "Ланосів", а потім збився з ліку.

Завтра починається виставка "SIA 2006"

23 травня в Національному комплексі "Експоцентр України" (пр-т Глушкова, 1, Голосіїв) відкриється міжнародна автовиставка "SIA 2006". Салон працюватиме до 28 травня. Окрім презентації нових моделей авто, на ВДНГ протягом шести днів проведуть профільні виставки — "Байк-шоу" (мотоцикли, скутери), чемпіонат України з тюнингу (переробки машин) та автозвуку. Окрім того, щодня проводитимуться тест-драйви нових авто "Лада 1118" та "Деу Матіз".
Очікується презентація нової моделі фірми "Хюндай" — "Санта Фе".

Зараз ви читаєте новину «Потенційних покупців до машин підпускали неохоче». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути