пʼятниця, 31 січня 2014 14:27

На машиніста метро треба вчитися півроку
12

Фото: Фото: Олександра Горчинська

"Коли новий вагон приходить і на ньому немає реклами, він краще виглядає, ніж із рекламою", - розповідає Володимир Вишняк, начальник ремонтного цеху Вагоноремонтного заводу столичного метрополітену. Тут 30 січня провели день відкритих дверей.

У Вагоноремонтний завод направляють на ремонт поїзди метро із трьох депо: Дарниці, Оболоні та Харківської.

"Тут робимо плановий, середній, капітальний ремонт вагонів. Перед тим, як перевозити у ньому пасажирів, кожен вагон проходить попередню обкатку. Також випробування проходять окремі деталі. А деталі, що вийшли з експлуатації, розбираються й здаються на металолом", - продовжує Володимир Вишняк.

У цеху кілька великих залів. В одному на спеціальних підмостках підняті вагони, які ремонтуються. У інших на підлозі у кілька рядів лежать деталі: колісні пари, двигуни та інше. Між рядами ходять голуби, які живуть у цеху. Щось фарбується, полірується, проводяться зварювальні роботи.

Робітники кажуть, що нові вагони у Києві зараз — із Крюківського та Петербурзького заводів. Петербурзькі відрізняються формою кабіни — у них дзеркала нагадують вуха.

"Найстаріших поїздів у Києві два. Вони 1960-х років виробництва. Один стоїть у музеї метро, другий — електровоз, зараз тягає нам вагони", - каже Володимир Вишняк.

Після 30 років експлуатації вагони проходять оцінювання, деяким продовжують термін експлуатації.

"Три года назад между станциями Гидропарк и Левобережная от поезда оторвалось два вагона. Причиной тогда был дефект болтового соединения, - говорить один із робітників заводу, називається Сергієм. Переходить на українську. - Якщо все таки трапилася зупинка поїзда між станціями чи якась ситуація, пасажирам нічого не треба робити, тільки слухати вказівки машиніста."

Ті, хто пропрацював на заводі, можуть піти вивчитися на машиніста метро. Треба півроку вчитися на спеціальних курсах.

"За те, що вчишся, тобі ще платять стипендію. Але перед тим треба мати слюсарський розряд не менше третього", - додає Володимир Вишняк. Сам він на машиніста вирішив не йти, бо не подобається графік роботи. Машиністи працюють 6 годин на добу, але зміни ставить керівництво.

"Графік скользящий, як поставлять, так і буде. Вийде, що жінка вихідна, а я буду на роботі. На заводі робочий день — із понеділка по п'ятницю. Із восьми до п'яти, по п'ятницях — до без п'ятнадцяти чотири."

Зараз ви читаєте новину «На машиніста метро треба вчитися півроку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути