Міст через Дніпро сполученням Київ-Московський — Дарниця, який фірма "Трансміст" із Санкт-Петербурга спроектувала з помилками, таки працюватиме. На початку весни 2008 року "Укрзалізниця" планує пустити по ньому потяги.
Через помилку проектувальників опори мосту будували з одного бетону. Залізобетону в конструкцію фактично не додали. Відтак, у 6-ти з 12-ти опор з"явилися тріщини ще до того, як міст добудували.
— Усі тріщини загерметизували. Зараз опорам нічого не загрожує, — запевняє головний інженер фірми "Трансміст" Борис Кецлах.
— Ми звернулися до Київського університету будівництва й архітектури. Там провели 10 випробувань на опорах, — каже заступник директора інституту "Київгіпротранс" 60-річний Анатолій Михайлович Костенко. — Вони показали, що міст надійний.
Дарницький міст називають "мостом Кирпи" — проектували горе-споруду саме під керівництвом покійного міністра транспорту.
По мосту прокладуть дві залізничні колії та шість автомобільних смуг.
Коментарі
2