Ділянку Подільсько-Вигурівської лінії метро на Троєщині збудують на місці лінії трамваю N2, який зараз курсує маршрутом Бальзака—Милославська—Закревського—Сабурова.
— Рік тому планували, що до метро пасажирів відвозитиме трамвай, але це не вигідно, — каже головний інженер проекту Лівобережної лінії метро Олександр Хавін, 72 роки. — Трамвайна лінія зараз побудована наполовину. Цим маршрутом раз на півгодини їздить кілька людей.
— Трамвай може перевезти в десять разів менше пасажирів, ніж метрополітен. Навіть якби трамвайну лінію довели до метро Лівобережна, як планували, її б не вистачило, — твердить Олександр Борисович.
Тому Деснянська районна адміністрація вирішила, що буде ефективніше профінансувати будівництво лінії метро по трасі швидкісного трамваю. Інститут "Укрметротонельпроект" взявся за проект.
— Виконані на трамвайній трасі земляні роботи зекономлять час. А самі рейки розберуть, — каже начальник відділу траси Андрій Чапаєв, 47 років. — Плануємо над цією гілкою зробити накриття. Київрада пропонує накрити не тільки метрополітен, але й підприємства торгівлі, паркінгу, сервісу тощо. Як воно буде, не знаю, бо в Києві ще такого не робили.
Демонтувати трамвайну колію почнуть одразу, як тільки збудують Подільсько-Воскресенський міст.
Рейки зони швидкісного трамваю використають, щоб збудувати під"їзні колії метрополітену в депо.
Коментарі