У вихідні в Києві через ремонтні роботи був перекритий проїзд з правого на лівий берег по Південному мосту. На всій ширині моста дорожники займалися заміною деформаційних швів. На одному з стиків на початку переправи утворилася тріщина глибиною в 10 см і шириною в 30 см. У соцмережах поширилася інформація, що Південний може завалитися. Але в "Київатодорі" запевнили, що вже залатали діру.
"Ми усунули деформаційний шов на проїжджій частині. Замінили одну секцію дорожнього полотна. Загрози для автомобілістів немає", - запевнив Василь Мельниченко, головний інженер Київатодору. До речі, чиновники одразу відповіли, що ремонт провели плановий, а стан Південного мосту задовільний.
Заспокоїлися всі, крім користувачів групи в Facebook "Я ненавиджу Укравтодор". Її учасник Андрій Поздняков виклав фотографію однієї з опор мосту в тріщинах, яку стягнули залізними обручами. На початку березня він поскаржився на сторінці прем'єр-міністра Миколи Азарова на цей факт, і ось прийшла відповідь: співробітники "Київавтодормосту" встановили металевий бандаж, а щойно потеплішає, то опору відремонтують. В організації, на балансі якої знаходиться міст, запевняють, що його стан контролюють.
"Від вологи потріскався верхній захисний шар бетону. На міцність конструкцій він не впливає, а потрібен для того, щоб прикрити арматуру, - розповідає Микола Каньшин, головний інженер Київавтодормосту. - Взимку ми стягнули цю опору обручами, а як потеплішає, займемося її торкретуванням ( бетонуванням під тиском) ".
У громадських організаціях не вірять словами фахівців і вимагають провести дослідження опор.
"Ми з 2008 року боремося із заводом ім. Ковальської. Через видобуток піску утворюються дрейфуючі ями глибиною до 20 метрів, - розповідає Комсомольській правді в Україні Олександр Чистяков, голова Асоціації рибалок України. - Невипадково на мосту утворюються мікротріщини, і там регулярно міняють асфальт ".
Зазначимо, що схожа ситуація була з "мостом Кирпи". Коли його будували, на семи опорах з'явилися тріщини глибиною близько метра. Фахівці стверджували, що виною тому порушення будівельних норм: замість залізобетону нібито використовували практично чистий бетон, який не в змозі витримати підвищені навантаження. За рахунок підрядників їх зміцнили арматурою і про скандал забули.
Коментарі
2