Запущена в жовтні минулого року нова черга київської міської електрички накопичує борги міста за обслуговування Укрзалізниці, незважаючи на те, що вона користується успіхом у пасажирів.
Як стало відомо під час прес-конференції міністра інфраструктури Бориса Колеснікова 31 січня, Київміськадміністрація накопичила вже близько 28 млн гривень заборгованості за послуги Південно-західної залізниці. Відповідаючи на питання журналістів про те, які перспективи оплати заборгованості місцевої влади, Колесніков заявив, що у його відомства є позитивні важелі впливу на обласні адміністрації.
"З таким підходом до заборгованості Укрзалізниця не може розвиватися", - зазначив Колесніков, коментуючи ситуацію із заборгованостями перед перевізником.
КМДА поки не відповіла на запит Gazeta.Ua з проханням прокоментувати причини виникнення заборгованості та можливі терміни її погашення.
Як повідомлялося раніше, міська електричка вже користується попитом у мешканців та гостей столиці. Для багатьох це найбільш зручний спосіб дістатися в ранкові години на роботу і ввечері додому в спальні райони Троєщини. Щодня міською електричкою користуються близько 20 000 пасажирів. У жовтні залізничники перевезли 530 000, в листопаді - 800 і в грудні більше 820 тисяч пасажирів. На маршруті курсують 63 поїзда.
З початку року потяги, що курсують по залізничному кільцю столиці, передані з балансу Південно-Західної залізниці в оперативне управління КМДА. Це рішення прийнято спільно Міністерством інфраструктури та міською владою з метою поділу фінансової відповідальності за міські перевезення.
Коментарі
6