Відміна лише одного ранкового електропоїзду Ірпінь—Київ суттєво ускладнила проїзд жителів Ірпеня.
Керівництво Південно-Західної залізниці скоротило ірпінську електричку п"ять днів тому, 3 вересня. Ту, яка відходить з Ірпеня до Києва о 7.57. Саме нею їздили щодня до станції метро Святошин тисячі робітників, службовців і студентів, які працюють і навчаються в Києві.
Замість цього маршруту ввели новий — Буча—Святошин.
Пасажири обурені: мешканцям Ірпеня тепер неможливо вранці дістатися до Києва. До того ж розпочався новий навчальний рік, і кількість пасажирів суттєво збільшилася.
— Тепер усі вагони електричок в Ірпіні страшно переповнені, втиснутися в них — неможливо. Доводиться чекати наступного, — скаржиться студентка Мистецького інституту дизайну Ольга Ящук, 18 років. — Аби втиснутися і вчасно приїхати до Києва, пасажири сваряться між собою, буває, доходить і до бійок. Я кілька разів з"їздила у вагоні, як оселедець у бочці, й вирішила, краще пропускати першу пару.
Деякі пасажири їздять електричкою, чіпляючись за ручки під склом машиністів, як це практикують в Пакистані чи Індії.
— Запитайте, чи хто-небудь із тих, що складали розклад, їздив у годину пік на електричках із восьми вагонів? — роздратовано кидає "ГПУ" пасажир на пероні. — Те ж стосується і вечірнього розкладу. У людей робота закінчується о шостій вечора. Електричка на Ірпінь їде вкрай незручно — або в 17.45, або в 18.35. На неї можна й не встигнути, — каже чоловік.
Проїзд електричкою до Ірпеня цьогоріч подорожчав. Раніше квиток коштував 1 грн 28 коп., тепер — 2 грн 30 коп. Але якість транспортних послуг не покращала — переконують пасажири.
— Поставили дорогі турнікети, охорону з обох боків перону. Краще б додали електропоїзд, — обурюється Тамара Сиротюк, 40 років.
Цілий рік жінка їздила електричкою, яку відмінили, на роботу в столичну стоматологічну клініку.
— Зараз не можу влізти у вагон навіть на 8.27, залишається ще півперону людей. А маршрутки з таким потоком пасажирів не справляються, — бідкається стоматолог.
Маршрутки до Ірпеня їздять від станцій метро Академмістечко та Святошин.
— На Київ з Ірпеня їздимо кожні 5–10 хвилин з шостої ранку. Пасажирів побільшало в півтора рази, але з пасажиропотоком ми справляємося, — переконує "ГПУ" водій маршрутки N392 Генадій Лаптєв, 46 років. — Проїзд дорожче, ніж в електричці, всього на 20 копійок. Щоправда, електричкою їхати до Києва швидше, тому пасажири й нарікають. Біля села Мостище на Ковельській трасі щоранку на мосту виникає тягучка. Маршрутки часто потрапляють там у затори, деколи — хвилин на сорок.
В "Укрзалізниці" вважають, що це — не проблема
— Час відправлення електропоїзду з Ірпеня змінили через зміну маршруту. Жителі Бучі просили, аби електропоїзд відходив від їхнього міста якомога раніше. Тому керівництво "Укразалізниці" вирішило замінити маршрут Ірпінь—Київ на Буча—Київ. Я не бачу жодної проблеми — ірпінчани також можуть користуватися цим маршрутом. Тим паче, електрички їздять у цьому напрямку кожні 20 хвилин, — розповідає "ГПУ" Тетяна Мішина, заступник керівника прес-центру "Укрзалізниці".
За її словами, залізничникам дуже важко задовольнити одразу всі прохання і скарги пасажирів, оскільки ранковий графік руху електропоїздів є занадто щільним.
За словами представника "Укразалізниці", з початком навчального року кількість пасажирів усіх видів транспорту значно збільшилася.
Коментарі
5