Позавчора міські метробудівці стикували тунель лінії метро, який тягнуть у бік житлового масиву Теремки, з котлованом, на місці якого почнуть будувати майбутню станцію метро Деміївська.
Голова правління ВАТ "Київметробуд" Володимир Петренко під час зустрічі з журналістами визнав: будівництво півкілометрового підземного тунелю на цій ділянці було для "Київметробуду" дуже складним через високий рівень ґрунтових вод, а також інтенсивність руху на Московській площі.
За словами керівника, глибина тунелю на цій ділянці — від 4 до 8 метрів. Кажучи про можливі терміни введення ділянки в експлуатацію, Петренко запевнив: "Київметробуд" не відмовляється від взятого на себе раніше зобов"язання запустити рух на новій ділянці у 2008 році. Хоча, як стверджують метробудівельники, через аварію і нестачу фінансування було втрачено майже рік.
Деміївська є, напевне, найважчою станцією метро з усіх, які будь-коли споруджувало ВАТ "Київметробуд". На котловані, що вирили під станцію метро, 28 січня 2006 року, в самий пік суворих морозів, обвалилася 500-тонна стіна майбутнього тунелю. У провалля впав будівельний кран на рейках. Аварія пошкодила ще й інженерні комунікації, внаслідок чого жителі Голосієва залишилися без води, каналізації, тепла, телефону й кабельного телебачення.
Сполучення тунелю з майбутньою станцією метробудівці розцінюють як "відкриття для метро шляху на Теремки".
Коментарі