У ЗМІ розгорнута чорна PR-кампанія щодо дискредитації нових власників та адміністрації ринку "Столичний", її замовниками називають колишнього директора підприємства Рустема Абдукадирова та колишнього номінального власника ринку Олександра Стельмаха.
Про це йдеться в повідомленні на каналі ринку "Столичний" в Telegram.
Мета цієї кампанії, за словами адміністрації підприємства, - відновити незаконний контроль над підприємством, збирати "чорну готівку" з орендарів та продовжувати фінансувати так зване угрупування "єнакієвських".
"Для цього використовуються проросійські блоггери та інтернет-ЗМІ, а також окремі інформаційні майданчики ринку, які досі перебувають в управлінні людей Р. Абдукадирова (фейсбук-сторінка, стара версія сайту, групи в месенджерах та соціальних мережах). В цих сюжетах охорону ринку називають "тітушками", процес відновлення прозорої роботи підприємства - "рейдерством", розповідають фантастичні історії про конфлікти з продавцями та персоналом підприємства", - йдеться в повідомленні.
Компанія ТОВ "Продовольчий хаб "Столичний" наразі жодного відношення до роботи ринку не має. Офіційними та законними власниками ринку є компанії ТОВ "РСГП "Столичний" та ТОВ "ОІЛСІ".
"Просимо журналістів, орендарів, працівників, покупців та партнерів ринку уважно ставитися до інформаційних повідомлень, які вони отримують. Ми працюємо над відновленням повноцінної роботи підприємства і запрошуємо орендарів до укладання угод з офіційними представниками ринку", - йдеться в повідомленні адміністрації ринку.
Інші офіційні джерела інформації про роботу ринку: сайт, Telegram-канал, Viber-група, Facebook.
Коментарі