Опублікували добірку реклами гарячого шоколаду початку XX ст.
Цей напій користувався популярністю в Європі. Про нього писав доктор Роберт Кох у книзі "Що мені пити?" в 1900 році, повідомляють "Хроніки прекрасної епохи".
"Пити шоколад краще всього зранку за сніданком, бо прийдешній важкий день більше потребує поживного напою, ніж ніч з її спокоєм. Рух протягом дня сприяє травленню шоколаду в шлунку. Цього менше вечором і тому деякі люди погано сплять, бо ввечері напилися шоколаду. Шоколад потребує поміркованого вживання. В слабкому шлунку після пиття шоколаду легко відбувається печія та кислота. Приготування шоколаду з яйцями та молоком збільшує його поживність, але після цього він гірше засвоюється. Для осіб похилого віку зі здоровим шлунком шоколад дуже гарний напій", - писав він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рекламі автомобілів 117 років: добірка найкреативніших реклам
Кох писав, що для заміни чаю чи кави шоколад зовсім не підходить. При частому вживанні він згущує кров та робить її течію повільною.
Показали, які товари рекламували в Києві 1901-го в газеті "Киевлянин". Власники різноманітних фірм та виробництв рекламували послуги, побутові, сільськогосподарські товари, засоби для догляду за тілом, меблі та найсучасніші технічні винаходи.
Коментарі