Напевно, багатьом знайома ситуація, коли у гардеробі час від часу з'являються емоційні та незаплановані покупки. А чи знайома вам ситуація, коли шафа ніби заповнена одягом, але одягнути нема що? Подібні моменти кажуть про те, що вам треба більш зважено підходити до вибору речей і грунтовно готуватися до шопінгу. Але як це зробити? Gazeta.ua підготувала підбірку найважливіших секретів вдалого шопінгу, які допоможуть зекономити.
Все починається з аналізу
Перший етап покупки нової речі – це аналіз старих. Приділіть достатньо часу для того, щоб зрозуміти, яких речей у вас вже достатньо, а яких дійсно не вистачає. Окрім цього, проаналізуйте свій ритм життя, подумайте, які речі ви одягаєте найчастіше, а які роками чекають свого часу. Безглуздо купляти сьому сукню і при цьому не мати базової сорочки чи джинсів (якщо тільки ви не шанувальниця суконь). Також не дуже доречно купляти чергові босоніжки на підборах, якщо ваш звичний ритм життя – це походи з дитиною на дитячі майданчики. Речі, які купуються "на всяк випадок" просто займають місце у шафі, поки не перестають бути сучасними і врешті решт відправляються у смітник. Не екологічно та зовсім не економно.
Є база, а є акцент
Особливим і дуже кропітливим кроком у розборі є аналіз базових та акцентних речей. В ідеалі це виглядає так: переважну частину гардеробу займають базові речі, які легко поєднуються між собою, і ще декілька акцентних речей, які можуть стати цікавою родзинкою образу. Ви також можете розкласти і сфотографувати усі можливі варіанти поєднань речей, щоб більш наглядно бачити, яких саме елементів не вистачає вашому гардеробу. Можливо, вам потрібна базова футболка прямого крою, а не чергова сумка зеленого кольору?
Онлайн чи офлайн?
Всесвітня пандемія внесла свої корективи в можливість купляти речі – тепер переважна частина населення віддає перевагу шопінгу перед монітором комп'ютеру. Якщо ж вам важливо приміряти річ, то перед походом у магазини все ж зверніться до онлайн додатків, які мають усі магазини мас-маркету. Для чого? По-перше, це значно економить ваш час, бо ви наперед знаєте весь асортимент та товар у наявності (немає сенсу заходити кудись, якщо там немає того, що ви хочете купити). По-друге, розуміючи цінову політику брендів, вам буде простіше зорієнтуватися в собівартості бажаної речі і не витратити більше, ніж ви розраховували.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Обсяг онлайн-покупок в Україні збільшився вп'ятеро
Скупий платить двічі
Коли ви кажемо про економію, ми маємо на увазі перш за все обгрунтовані покупки, а не пошук найдешевших варіантів. Часом, річ, яка коштує набагато дешевше, має таку вартість через використання неякісних матеріалів. Саме тому така річ прослугує вам значно менше за часом і вже через сезон ви будете змушені замінити її на нову. Звертайте увагу на склад (100% поліестер буде дуже невдалим вибором), на якість пошиву, на фурнітуру та на можливі дефекти виробництва. Економія – це не про скупість. Економія – це про зважені рішення та розуміння своїх потреб. Гарного вам шопінгу.
Чорна п'ятниця – день шалених знижок. Магазини заманюють покупців привабливими пропозиціями, від яких легко втратити голову.
Експерт радить визначити конкретний бюджет на чорну п'ятницю. Окрім спонтанних покупок, українців чекає ще один підводний камінь – фіктивні знижки.
Коментарі