Український дизайнер чоловічого одягу та засновник бренду IDoL. Серж Смолін представив нову колекцію FW '20-21 під час 46-го Ukrainian Fashion Week.
Колекція отримала назву "Money", як символ взаємин світових економік, у тому числі боротьби американської і китайської, повідомили організатори.
Лінійка дизайнера транслює те, як під впливом цих факторів виглядає сучасний споживач.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Латекс і сумки-баули: що буде модним у 2020 році
Колекцію "Money" на подіумі представили не тільки моделі-чоловіки, а й дівчата. Вони дефілювали в довгих вовняних пальто, легких пуховиках з курточного нейлону, що імітують чоловічі сорочки, жилетах, строгих костюмах і брюках, кардиганах, одягнутих поверх пальто.
"Всі чекали від мене костюмів, але їх у лінійці всього 3. І їх я вперше показав на жіночій фігурі, демонструючи те, що зараз вже жінки керують світом, а чоловіки стають більш слабкими. У цьому сезоні я представив мобільність, трансформацію і зручність, які для мене вийшли на перший план. Я взяв класичну сорочку, але подав її як пуховик, а в класичному пальто відрізав рукава і спинку, перетворивши їх на фартухи",- розповів Серж Смолін.
Колекція підкреслена яскравими принтами, виконаними на білих футболках. Всі look-и виконані в холодній гамі: чорно-білій із застосуванням хакі і деніму. Серед матеріалів переважають щільна камвольна шерсть, курточний нейлон і легка болонья.
Ukrainian Fashion Week відбувся в Києві 1−5 лютого з низкою оновлень, нових форматів та ключових тем. Цього сезону акцентували увагу на роботах молодих дизайнерів. Уперше за 46 сезонів UFW відкрив показ молодих дизайнерів - Fashion Accelerator Show.
Коментарі