пʼятниця, 22 липня 2016 12:09

Королева Летиція одягається в бренд мас-маркету
7

Іспанська королева Летиція активно демонструє розумний та економний підхід до вибору одягу. На цей раз вона справила враження на гостей церемонії вручення Національної премії в галузі моди. Захід проходив в Музеї костюма в Мадриді. 43-річна королева Летиція з'явилася у сукні з квітковим принтом найвідомішого іспанського мас-маркет бренду Zara.

Автор: vogue.ua
 
Автор: vogue.ua
 
Автор: vogue.ua
 

Треба зауважити, що жінка придбала сукню п'ять років тому. Через рік після вінчання з тоді ще принцем Астурійським Філіпом VІ. Тоді цей наряд коштував 39.95 євро. До нинішньої церемонії принцеса встигла надіти вбрання два рази. Раніше вона доповнювала образ паском.

Автор: vogue.ua
 
Автор: vogue.ua
 

Частіше за інших Летиція обирає одяг місцевого дизайнера Феліпе Варела. Також серед її улюблених брендів - Carolina Herrera, Hugo Boss та Giorgio Armani. Бренди мас-маркету теж до вподоби жінці. Пару тижнів тому вона з'явилась в квітковій сукні цього бренду. До вбрання королева додала тілесні човники Prada та взяла яскраво-рожевий клатч Adolfo Domínguez.

Автор: vogue.ua
 
Автор: vogue.ua
 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як одягнутися в офіс: новий образ Вікторії Бекхем

Зараз ви читаєте новину «Королева Летиція одягається в бренд мас-маркету». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути