Дизайнер Том Форд представив нову рекламну кампанію. Його фірмова різкість стала трохи м'якше завдяки впливу ретро мотивів.
Дівчата приміряли жіночні комплекти з вузькими спідницями-олівцями та приталені жакети з твіду, сукні довжини міді в парі з пухнастими полушубками. Оксамитові вбрання обіграли громіздкими золотими ланцюгами. Вечірні моделі представили у вигляді закритих довгих суконь повністю вкритих блискітками.
Для лукбуку позували Грейс Хартцель, Емільна Естеван та Ясмін Віжналдум.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дизайнер наймодніших джинсів представила колекція одягу
Нагадаємо, дизайнер Том Форд одним з перших перейшов на нову систему продажів See-Now-Buy-Now. Осінньо-зимову колекцію автор представив на початку вересня під час Тижня моди в Нью-Йорку.
Коментарі