Бренд Swarovski представив нову рекламну кампанію з відомими дизайнерами та моделями. Автори намагалися продемонструвати сильні зв'язки між кристалами та модним світом.
Її учасниками стали автор неординарного взуття Шарлотта Деллал, засновниці бренду Rodarte Лаура та Кейт Малліві, Марі Катранзу, модель Карлі Клосс. З чоловіків - Джейсон Ву та Том Браун.
Кожен образ відображав окрему тему та історію. Карлі Клосс усипали камінням по всьому тілу та на волоссі. Шарлотта Деллал приміряла вуха зайчика та корсет у стилі Playboy.
Фотографом зйомки став Том Уолкер. Рекламна кампанія стала революційною. Вперше Swarovski не використали для створення іміджів прикраси, а сфокусувалися на їх складових.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Скульптор створив прикраси за кресленнями Леонардо да Вінчі
Коментарі