![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/716/716679_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/716/716679_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/716/716679_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/716/716679_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/716/716679_5_a_135_100.jpg?v=0)
Нова рекламна кампанія бренду Christian Louboutin сповнена глем-року сімдесятих років. Дизайнери представили фірмові моделі з блискітками та червоною підошвою. Також створили черевики з геометричними різнокольоровими вставками та хутром, туфлі яскравих кольорів з золотистими обідками.
Колекція присвячена молодості та нестримним танцям до ранку, особливо в нічному клубі The Palace. Його завсідником в сімдесяті був сам Крістіан Лубутен.
"Тоді всі були ексцентричними. Мої подружки любили пустити пил в очі за допомогою яскравих образів", - згадує дизайнер.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ріанна представила нову модель взуття Puma
×
Коментарі