понеділок, 30 листопада 2020 18:59

Українські ІТ-розробники технологій для онлайн-кінотеатру поїдуть до Кремнієвої долини за досвідом
5

Судді DEV Challenge визначили переможців у напрямі Cinema Tech
Фото: SWEET.TV
Судді DEV Challenge визначили переможців у напрямі Cinema Tech
Судді DEV Challenge визначили переможців у напрямі Cinema Tech
Судді DEV Challenge визначили переможців у напрямі Cinema Tech
Судді DEV Challenge визначили переможців у напрямі Cinema Tech

29 листопада судді найбільшого в Європі IT-чемпіонату DEV Challenge визначили переможців у напрямі Cinema Tech, які поїдуть на навчання до Кремнієвої долини.

Сімнадцятий турнір тривав два з половиною місяці та проходив у три етапи. Фінал відбувся 28 та 29 листопада. Про це розповіли кореспонденту Gazeta.ua вчора на прес-конференції, що проходила в онлайн-форматі.

Чемпіонат проводить компанія з впровадження інновацій We_Challenge. Цього разу з ініціативи національного онлайн-кінотеатру SWEET.TV та підтримки Міністерства цифрової трансформації України в рамках DEV Challenge з'явився новий напрям з розвитку технологій Cinema Tech для стрімінгових платформ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Півтора мільйона гривень виграли переможці Cinema Challenge Hackathon

Одна з головних цілей напряму — створення рішень, які допоможуть популяризувати український та україномовний контент.

"Оскільки зараз українцям доводиться обмежувати перебування у громадських місцях, виник бум попиту на якісний онлайн-контент. Нова дійсність потребує технологій, які допоможуть поєднати віртуальні розваги з реальністю. За даними наших досліджень, 63% українців шукають україномовний та український контент. Також ми дізналися, що 58% українців хочуть дивитися цей контент на українських онлайн-платформах. Тож, ми ініціювали напрям CinemaTech, інвестуємо в IT-індустрію та фокусуємося на її розвитку. Таким чином SWEET.TV об'єднує співпрацю з IT-сферою зі створенням якісного українського контенту, щоб давати людям те, що їм потрібно", — говорить Олександр Резунов, директор національного онлайн-кінотеатру SWEET.TV.

Переможці напряму Cinema Tech отримають поїздку у Кремнієву долину від компанії SWEET.TV. Організацію та візову підтримку бере на себе компанія We_Challenge. Протягом семи днів українські розробники відвідають лекції в університетах Berkeley та Stanford і зустрінуться зі своїми колегами, які працюють в офісах Facebook, Google, Amazon, Twitter та нових топових стартапах.

Розробниками, які поїдуть до Кремнієвої долини, стали:

Дар'я Поліщук, яка перемогла у номінації Product Design (UX). Вона запропонувала рішення, яке допомагає глядачеві більш цікаво проводити час на стрімінговій платформі за допомогою додавання соціальної складової.

Дмитро Бойчук, який посів перше місце у номінації App design (UI) в категорії hard. Він створив найкраще рішення нового візуального стилю для мобільного додатку онлайн-кінотеатру, яке буде зручним для перегляду контенту як на Smart TV, так і прямо на телефоні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кіану Рівз, свобода дій і беззаконня: трейлер відеогри Cyberpunk 2077 виклали у мережу

Загалом, у IT-чемпіонаті взяло участь більш ніж 1000 спеціалістів з 11 країн та 89 населених пунктів. До фіналу потрапило близько 150 учасників.

"За гендерним складом серед учасників було 31 відсотків жінок і 69 відсотків чоловіків. І що цікаво, багато жінок на цьому чемпіонаті перемогли у різних категоріях. Наприклад, всі три призових місця в номінації Product Design (UX) зайняли дівчата", — розповідає Євгенія Беспалова, співзасновник і стратег компанії з впровадження інновацій We_Challenge.

Судді чемпіонату, серед яких багато спеціалістів, що працюють в топових українських і світових компаніях (Facebook, Tinder, Grammarly та ін.), повідомили, що українські розробники запропонували багато цікавих професійних рішень, які допоможуть покращити роботу онлайн-кінотеатру.

"Цього разу за підтримки нашого міністерства вперше в Україні пройшли змагання в категорії Cinema Tech. — сказав Олександр Борняков, заступник Міністра цифрової трансформації з питань розвитку IT. — Вони показали, що ми маємо величезний потенціал для розвитку власної стріміногової платформи високого рівня, яка дозволить українським глядачам стати постійними поціновувачами якісного національного контенту".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: TECHIIA інвестує $14 млн в міжнародний бізнес ігрового мерчу та аксесуарів

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV ініціював проведення серії IT-заходів для розробки нових рішень, які популяризують національний контент: кіно, ТБ-програми, серіали, дубляж.

Зараз ви читаєте новину «Українські ІТ-розробники технологій для онлайн-кінотеатру поїдуть до Кремнієвої долини за досвідом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 4069
Голосування Чи варто із дітьми вчити уроки?
  • У жодному разі не треба
  • Завжди потрібно
  • Треба до 5 класу
  • Потрібно, якщо дитина заробила погану оцінку
  • Слід тільки перевіряти виконане завдання
  • Треба, якщо про це благатиме дитина
Переглянути