Соцмережа TikTok надасть користувачам змогу надсилати потенційним роботодавцям відеорезюме. Їх уже можна пропонувати таким компаніям, як-от мережа ресторанів Chipotle, мережа магазинів Target і платформа Shopify.
Короткотермінову пілотну програму TikTok Resumes заснували на контенті, розміщеному на платформі з хештегом #CareerTok. Понад 30 компаній підписалися на приймання резюме в рамках пробного запуску інструменту із працевлаштування, повідомляє The Verge. Проєкт працюватиме до 31 липня.
"Багато з доступних зараз вакансій у програмі передбачають саме створення контенту для TikTok. Бренди бачать перспективу в рекламі на цій платформі й прагнуть винайняти для її створення людей, які вже знайомі із системою й досягли певних успіхів", - ідеться в повідомленні.
Водночас є й інші вакансії. Наприклад, Target, Chipotle, Sweetgreen і Great Clips шукають у TikTok працівників для роботи в магазинах і на складах, а Shopify хоче знайти на платформі інженера для роботи з даними. Поміж найцікавіших вакансій - посада "зірки реслінгу".
Хоча ініціатива TikTok Resumes є тимчасовою, проєкт демонструє, у якому напрямі соціальна мережа планує розвиватися. Користувачам відеосервісу пропонують створити резюме, опублікувати його в TikTok і через додаток надіслати відео роботодавцю.Водночас охочим не радять вносити туди особисту контактну інформацію.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "60 секунд недостатньо" - ролики в TikTok будуть довшими
Стримінгова аудіоплатформа Spotify представила власний аналог популярного додатка Clubhouse для голосового спілкування - нову платформу під назвою Greenroom. Додаток уже з'явився в 135 країнах світу на iOS і Android, але доступний поки що лише англійською мовою. Greenroom дає змогу створювати аудіокімнати через обліковий запис Spotify.
Коментарі