Музичний стрімінговий сервіс Spotify хоче збільшити вартість підписки, бо прибутки не виправдовують планів керівництва компанії.
Про це заявив співзасновник і гендиректор Spotify Даніель Ек, пише УНІАН.
В третьому кварталі 2020 року кількість передплатників компанії збільшилася на 6 млн. Їх загальна кількість становить 144 млн. Але цей приріст аудиторії не виправдав плани керівництва компанії з прибутку.
"Підвищуючи ціни на послуги, Spotify може отримати великі доходи на ринках, де компанія вважає, що користувачі та надалі бачитимуть цінність у платі за підписку", - йдеться в повідомленні.
Компанія не деталізувала плани щодо підвищення цін.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook запустив нову функцію
"За словами Ека, хоча основним напрямком роботи Spotify продовжує залишатися зростання кількості користувачів, є ринки, де послуга зріліша і збільшила цінність, яку вона надає передплатникам. У тому числі завдяки "розширеному змісту", - пише видання.
Під "розширеним змістом" він має на увазі, зокрема, бібліотеку подкастів, де їх майже 1,9 млн.
"Первинні результати вказують на те, що на ринках, де ми перевірили підвищення цін, наші користувачі вважають, що Spotify залишається винятковою цінністю, і вони готові платити більше за наші послуги", - додав гендиректор компанії.
При цьому, Spotify протестував зростання цін на декількох ринках, включаючи деякі європейські. Зокрема, Spotify збільшила вартість сімейного плану в Австралії з 17,99 Австралійських доларів до 18,99 австралійських доларів, або приблизно $13,69.
Найближчим часом підвищиться ціна на сімейний план у десятці інших країн. Зокрема, для Бельгії, Швейцарії, Болівії, Перу, Еквадору та Колумбії.
15 липня 2020 року музичний стрімінговий сервіс Spotify запустили в Україні. У своїй базі він містить понад 50 млн музичних треків. Сервіс доступний у 92 країнах.
Коментарі