вівторок, 04 липня 2023 01:59

Соцмережа Bluesky поскаржилася на наплив користувачів з Twitter і припинила реєстрацію

Соцмережа Bluesky поскаржилася на наплив користувачів з Twitter і припинила реєстрацію
Соцмережа BlueSky припинила регістрацію нових користувачів. Фото: CNBC

Соціальна мережа Bluesky тимчасово призупинила реєстрацію на платформі.

Існує великий наплив нових користувачів, які найчастіше приходять з Twitter, пише The Verge.

"Ми повідомимо вас, коли коди запрошень відновлять роботу. Ми раді вітати більше користувачів у нашій бета-версії", – повідомили в компанії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бій Маска проти Цукерберга: букмекери визначилися з фаворитом

Проблеми з продуктивністю соціальної мережі повʼязані з рекордно високим трафіком.

За словами інженера Bluesky Пола Фрейзі, компанія наразі працює над оновленням мобільного застосунку, щоб розв'язувати всі проблеми.

Стрімка популярність Bluesky була спричинена масовою міграцією користувачів Twitter, після того, як Ілон Маск ввів обмеження на кількість твітів, які різні користувачі можуть побачити за день.

Крім Bluesky значне зростання кількості користувачів відбулося також у соцмережі Mastodon, де протягом останньої доби зареєструвалось понад 26 тис нових користувачів.

Зараз ви читаєте новину «Соцмережа Bluesky поскаржилася на наплив користувачів з Twitter і припинила реєстрацію». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути