понеділок, 01 березня 2021 13:15

Нова соцмережа обіцяє витіснити Instagram

Нова соцмережа обіцяє витіснити Instagram
Від знімків у Dispo віє атмосферою раннього Instagram. Фото: Dispo

З'явилася нова соцмережа Dispo, яку називають "антиінстаграмом". У ній також діляться знімками, але світлини автоматично викладаються лише за день після зйомки. Перед публікацією користувачі не можуть відредагувати їх чи навіть проглянути.

Додаток уже набув популярності в рейтингу Apple App Store в США, пише Newsbeezer. Бета-версія вийшла 19 лютого, а інвестори вже оцінюють сервіс у понад $200 млн.

Dispo - не лише додаток для створення фотографій у стилі ретро. Це соцмережа, яка дозволяє робити світлини за допомогою вбудованої камери та ділитися ними з друзями в спеціальних стрічках за інтересами. У Dispo не можна завантажувати власні фотографії з пристрою. Їх роблять через маленький видошукач, де можливо налаштувати лише зум і спалах. Знімки стають доступними для перегляду наступного ранку, у чому й полягає основна відмінність від інших соцмереж. Оскільки не можна одразу подивитися зняті кадри, сенс робити безліч однакових фото зникає.

Знімки в Dispo пронизані атмосферою раннього Instagram. Чекати, доки вони "проявляться", дійсно весело. Навіть неідеальні кадри поза фокусом виходять із характером. Знімки можна публікувати також у папках за темами.

На відміну від Instagram, Dispo не вимагає багато часу чи зусиль. Тут немає нескінченних історій, стрічки з постами, рекомендацій чи прямих ефірів. Достатньо фотографувати протягом дня, не переймаючись про результат. Сенсу оновлювати додаток щогодини також немає, адже нові фото публікуються раз на добу.

У Dispo працюють лише 9 осіб, але команда вже планує розширюватися на міжнародному рівні й відкривати офіс у Японії. Стартап виявився привабливим для венчурних капіталістів. У жовтні компанія залучила стартовий капітал у розмірі $4 млн від співзасновника Reddit Алексіса Оганяна. А вже в лютому в проєкт інвестували $20 млн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Робітники Microsoft отримуватимуть по $1200 для боротьби з емоційним вигоранням

Соцмережа Clubhouse, яку торік створили підприємці Пол Девіс та Рохан Сет, набирає обертів. Додаток став популярним під час пандемії. Поки що він 1-й у рейтингу Apple App Store в Німеччині, Італії, Японії та Туреччині. Особливістю Clubhouse є те, що користувачі спілкуються там лише аудіоповідомленнями.

Зараз ви читаєте новину «Нова соцмережа обіцяє витіснити Instagram». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути