З'явилася нова соцмережа Dispo, яку називають "антиінстаграмом". У ній також діляться знімками, але світлини автоматично викладаються лише за день після зйомки. Перед публікацією користувачі не можуть відредагувати їх чи навіть проглянути.
Додаток уже набув популярності в рейтингу Apple App Store в США, пише Newsbeezer. Бета-версія вийшла 19 лютого, а інвестори вже оцінюють сервіс у понад $200 млн.
Dispo - не лише додаток для створення фотографій у стилі ретро. Це соцмережа, яка дозволяє робити світлини за допомогою вбудованої камери та ділитися ними з друзями в спеціальних стрічках за інтересами. У Dispo не можна завантажувати власні фотографії з пристрою. Їх роблять через маленький видошукач, де можливо налаштувати лише зум і спалах. Знімки стають доступними для перегляду наступного ранку, у чому й полягає основна відмінність від інших соцмереж. Оскільки не можна одразу подивитися зняті кадри, сенс робити безліч однакових фото зникає.
Знімки в Dispo пронизані атмосферою раннього Instagram. Чекати, доки вони "проявляться", дійсно весело. Навіть неідеальні кадри поза фокусом виходять із характером. Знімки можна публікувати також у папках за темами.
На відміну від Instagram, Dispo не вимагає багато часу чи зусиль. Тут немає нескінченних історій, стрічки з постами, рекомендацій чи прямих ефірів. Достатньо фотографувати протягом дня, не переймаючись про результат. Сенсу оновлювати додаток щогодини також немає, адже нові фото публікуються раз на добу.
У Dispo працюють лише 9 осіб, але команда вже планує розширюватися на міжнародному рівні й відкривати офіс у Японії. Стартап виявився привабливим для венчурних капіталістів. У жовтні компанія залучила стартовий капітал у розмірі $4 млн від співзасновника Reddit Алексіса Оганяна. А вже в лютому в проєкт інвестували $20 млн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Робітники Microsoft отримуватимуть по $1200 для боротьби з емоційним вигоранням
Соцмережа Clubhouse, яку торік створили підприємці Пол Девіс та Рохан Сет, набирає обертів. Додаток став популярним під час пандемії. Поки що він 1-й у рейтингу Apple App Store в Німеччині, Італії, Японії та Туреччині. Особливістю Clubhouse є те, що користувачі спілкуються там лише аудіоповідомленнями.
Коментарі