
Соціальна мережа X, що належить Ілону Маску, посилює правила щодо пародійних облікових записів.
Нові вимоги почнуть діяти 10 квітня, кажуть у компанії.
Користувачі, які ведуть пародійні акаунти, будуть зобов'язані вказувати відповідні позначки на початку імені профілю. Дозволені варіанти - "фейковий" або "пародійний".
"Ми випускаємо оновлення, щоб покращити прозорість облікових записів пародій, коментарів і шанувальників (PCF) на нашій платформі. Починаючи з 10 квітня, усі облікові записи PCF повинні будуть включати ключові слова, сумісні з PCF, на початку імен облікових записів і уникати використання ідентичних аватарів для об'єктів, які вони зображують", - заявили представники X.
Окрім цього, власники таких акаунтів не зможуть використовувати зображення, які належать тим, кого вони пародіюють.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: SEC подала позов проти Маска через приховування купівлі акцій Twitter
Такі зміни запровадили через скарги користувачів. Деякі акаунти вводили людей в оману, видаючи себе за відомих осіб, зокрема самого Ілона Маска.
Нещодавно один із пародійних профілів Маска, що має понад мільйон підписників, запустив фейковий розіграш Tesla. Користувачам пропонували поставити лайк і залишити коментар, щоб отримати шанс на виграш. Пост набрав 428 тис. вподобань і понад 200 тис. відповідей.
Адміністрація соцмережі закликає всіх, кого стосуються ці зміни, внести відповідні коригування у свої профілі до 10 квітня.
Ілон Маск купив Twitter, який перейменував на Х, у жовтні 2022 року за $44 млрд. "Прекрасна річ у Твіттері полягає в тому, що він розширює можливості громадянської журналістики - люди можуть поширювати новини без упередженості в установі", - написав Маск в дописі.
Коментарі