субота, 22 листопада 2025 06:14

Google тестує рекламу в ШІ-відповідях і змінює досвід пошуку

Google тестує рекламу в ШІ-відповідях і змінює досвід пошуку
Рекламні блоки з'явилися в AI-інтерфейсі Google і викликали дискусії. Фото: brodieseo

Google почала перевірку показу рекламних оголошень у відповідях, які формує режим ШІ в інтерфейсі пошуку Gemini.

Першим це зауважив SEO-консультант Броді Кларк. Він повідомив, що рекламні блоки розміщені внизу AI-відповідей і позначені як спонсорований контент. За його словами, вони майже не відрізняються від звичайних результатів, які генерує ШІ, повідомляє 9to5Google.

Реклама з'явилася в нижній частині секції, яку створює чат-бот, і виглядає як стандартне посилання, лише з позначкою спонсорованого контенту.

У теперішньому інтерфейсі AI-пошуку немає можливості вимкнути ці блоки. Google раніше говорила про опцію приховування спонсорованих результатів у класичному пошуку. Але ці налаштування не працюють у режимі ШІ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Найрозумніша модель" штучного інтелекту вже доступна користувачам

"Поки що це експеримент. Ми анонсували тестування ще в травні. Реклама не має показуватися всім користувачам", - заявили в Google.

Компанія також зазначила виданню, що не планує повноцінного впровадження реклами в AI-режим. Та сама поява цього тесту демонструє спроби знайти модель монетизації сервісів ШІ.

Тема присутності реклами у відповідях чат-ботів уже спричинила обговорення. Користувачі використовують такі системи як персональних помічників. Поява спонсорованих блоків може послабити довіру до їхніх відповідей.

Штучний інтелект у майже половині випадків спотворює зміст новин, незалежно від країни чи мови. Таких висновків дійшли експерти.

У межах проєкту оцінили понад 3 тис. відповідей від систем ChatGPT, Copilot, Gemini та Perplexity.

Найгірший результат показала модель Gemini - у 76% відповідей експерти зафіксували суттєві проблеми. Інші системи також продемонстрували низьку якість: у Copilot помилки виявили у 37% відповідей, у ChatGPT - у 36%, а у Perplexity - у 30%.

Експерти відзначили, що ситуацію ускладнює впевнена подача інформації штучним інтелектом, навіть коли дані є помилковими або недостовірними. Це створює у користувачів хибне відчуття надійності отриманих результатів.

Зараз ви читаєте новину «Google тестує рекламу в ШІ-відповідях і змінює досвід пошуку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути