
Користувачі тепер можуть самостійно приховувати рекламні блоки у результатах пошуку Google.
Оновлення вже почали впроваджувати на всіх платформах, повідомляє ITC.
Компанія об'єднала всі спонсоровані посилання в єдиний блок із міткою, що дозволяє швидше відрізняти рекламу від звичайних результатів. Під рекламним блоком з'явилася кнопка "Приховати спонсоровані результати". Якщо її натиснути, весь розділ згортається, і реклама зникає зі сторінки. Однак після нового пошуку вона повертається, функція не є постійною.
Раніше рекламні посилання позначалися окремо, через що сторінка виглядала перевантаженою. Тепер Google зробив інтерфейс більш охайним і зручним для навігації.
"Ми прагнемо, щоб користувачі могли легше орієнтуватися у результатах пошуку та розуміти, де закінчуються спонсоровані посилання і починаються звичайні", - пояснили у компанії Google.
Нова функція працює як на десктопах, так і на мобільних пристроях. Якщо користувач натискає "приховати", сторінка автоматично прокручується назад угору, приховуючи рекламний блок.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найпопулярніший браузер у світі стане швидшим і "тихішим"
"Ми прагнемо створити для людей більш прозорий досвід пошуку, не змінюючи при цьому бізнес-модель, адже реклама залишається важливою частиною нашої екосистеми", - зазначили у пресслужбі компанії.
Хоча реклама нікуди не зникає, Google уперше дозволив користувачам контролювати її відображення. Таким чином компанія намагається поєднати інтереси рекламодавців і зручність для користувачів.
Google працює над новими функціями для застосунку Google Translate. Зокрема над перемикачем AI-моделей.
Користувачі зможуть обирати між двома режимами. Fast - для швидкого повсякденного перекладу та Advanced - для точнішого перекладу на основі Gemini. Поки що Advanced-модель доступна лише для пар англійської з іспанською та французькою мовами. Зміниться й інтерфейс застосунку.
Коментарі