
Бізнес в сучасних економічних реаліях – це завжди ризик. Підприємницькою діяльністю займаються не тільки чесні і порядні люди, які хочуть працювати і заробляти в рамках законодавства, а й ті, хто обманює своїх партнерів, веде фіктивну діяльність, не платить податки або приховує факт свого фактичного банкрутства.
Перевірка контрагента - це просто і швидко
Як перевірити контрагента, щоб не допустити виникнення неприємних форс-мажорів? Це можна зробити безкоштовно за допомогою спеціалізованих сервісів, які видають інформацію з державних реєстрів юридичних осіб, реєстрів судових справ, антикорупційної бази, реєстру прав на нерухомість, реєстру виданих ліцензій.
Є кілька ситуація, в які ви можете потрапити, якщо почнете співпрацювати з недобросовісним контрагентом.
• Фінансові втрати - якщо почати співпрацювати з компанією, у якої немає коштів на рахунках, дуже маленький статутний капітал, проти якої вже ведуться судові тяжби щодо стягнення боргів – ви ризикуєте своїми грошима.
• Ризик податкової перевірки – якщо співпрацювати з компанією, яка в підсумку виявиться фіктивною, ви привернете увагу податкових контролюючих органів. Ця ж ситуація реальна, якщо ви співпрацюєте з офшорною компанією (навіть якщо ви не знали цього).
• Репутаційні ризики – якщо підписати контракт або почати співпрацювати з компанією, у якої погана репутація в своїй сфері на ринку, ви самі можете потрапити в "чорний список" у потенційних партнеров і постачальників.
Коли потрібно перевіряти контрагента?
По-перше, якщо для вас потенційний партнер – це нова компанія, про яку ви не чули, і з якої раніше не працювали.
По-друге, якщо ви хочете переконатися, що компанія, з якою ви хочете почати співпрацю, дійсно існує, має юридичний і фізичний адресу, працює в правовому полі українського законодавства.
По-третє, якщо ви хочете дізнатися, що компанія має певний досвід на ринку, що вона зареєстрована не пару днів назад. Перевірка дозволить уникнути співпраці з іноземними агентами, якщо це є вашим пріоритетом.
По-четверте забезпечити, щоб перевірити репутацію компанії, наявність відкритих претензій і судових справ, в тому числі з приводу стягнення боргів.
Висновок. Після проведення комплексної і різнобічної перевірки контрагента ви зможете переконатися, що компанія дійсно існує, що вона має необхідні кошти для ведення бізнесу, що у неї хороша репутація, немає загрози неплатоспроможності або обману.
Коментарі