Японія відома у світі своїми якісними товарами та технологічними новинками, що дивують навіть експертів. Щодня у TikTok та Instagram з'являються відео про японські товари: косметику, маски з миттєвим ефектом, їстівний колаген, фотоапарати "Полароїд", що досі не втрачають популярності. Нині багато японських товарів можна вже знайти в Україні, проте більшість новинок доступні лише на внутрішньому ринку Японії.
Gazeta.ua розібралася, чому українці дедалі частіше шукають товари на японських онлайн-майданчиках, які товари там найвигідніше купувати і як працюють проксі-сервіси, що допомагають оформити замовлення на закритих для іноземців сайтах.
Чому варто купувати в Японії: переваги прямих покупок
Покупки на японських онлайн-майданчиках мають свої складнощі та переваги. Адже Японія є доволі закритою країною, що відчувається зокрема й у шопінгу.
Наприклад, більшість місцевих сайтів мають лише японську версію. Навіть із перекладачем розібратися не завжди просто.
До того ж чимало японських магазинів використовують внутрішні платіжні системи і не приймають закордонні картки. Виникають труднощі й з доставкою – значна частина продавців відправляє товари лише в межах Японії.
Але все ж таки шопінг на онлайн-майданчиках Японії має дві ключові переваги, що і приваблює багатьох українців.
Вартість
Із урахуванням доставки й націнки посередників, вартість японських товарів в Україні може зрости вдвічі або й втричі. Якщо ж купуєте їх онлайн напряму, то сплачуєте реальну ціну.
Ексклюзивні пропозиції
Багато японських товарів призначені для продажу виключно на внутрішньому ринку. Тому вони просто не потрапляють на міжнародний ринок. Особливо, якщо це колекційні або раритетні позиції. Їх можна знайти тільки в Японії.
Що таке проксі-сервіс і як він допомагає
Коли придбати бажаний товар самостійно неможливо, на допомогу приходять проксі-сервіси. Це посередник, що має власний склад, зокрема в Японії, й викуповує товари від імені покупця. Покупець надає посилання, а проксі-сервіс бере на себе оплату, доставлення та комунікацію з продавцем.
Наприклад, ZenMarket працює в Японії вже понад 10 років, має власний склад в Осаці.
Серед переваг цього проксі-сервісу:
- україномовний інтерфейс і підтримка,
- пошук і переклад описів товарів,
- можливість придбати товари з будь-яких японських сайтів в одному місці,
- об'єднання замовлень із різних магазинів в одну посилку.
Комісія становить лише 300–800 єн за товар, а якщо купуєте кілька однакових речей в одного продавця – сплачуєте її один раз. Після прибуття замовлення на склад покупець може обрати, як саме відправити його покупку в Україну.
Які товари вигідно замовляти з Японії: поради редакції
1. Спорядження для риболовлі
Факт – японське спорядження для риболовлі є одним із найкращих у світі. Якісні вудилища, котушки, приманки та волосінь – це те, чим славиться Японія. Лідерами продажів є продукція таких брендів, як Shimano, Daiwa та Megabass. Вони пропонують товари, що відповідають високим стандартам, є інноваційними та довговічними.
Скільки коштує вудка Daiwa Saltiga в різних країнах: порівняння цін
Японія: 30,000 єн ~ 60,000 єн (приблизно $200-$380)
США: $300-$500
Велика Британія: £420 (приблизно $525)
Канада: $660 канадських доларів (приблизно $490)
Австралія: $700 австралійських доларів (приблизно $460)
Україна: 23 000 гривень (приблизно $565)
Висновок: якщо придбати Daiwa Saltiga в Японії через ZenMarket, то можна значно зекономити.
2. Косметика та б'юті-гаджети
Секрет популярності японської косметики та девайсів – якість та ефективність.
Японські бренди пропонують засоби для всіх типів шкіри, а також інноваційні прилади – від масажерів до саун для обличчя.
3. Брендові вживані сумки
Гуляючи містами Японії, можна побачити не один вінтажний магазин. Це доказ, що на місцевому ринку існує величезний попит на якісні вживані товари. Зокрема, брендові сумки. Саме в Японії можна знайти рідкісні моделі в хорошому стані, адже одна з культурних особливостей японців - вони дуже піклуються про свої речі.
Також слідують за модними тенденціями. Традиційно заведено змінювати сумку щосезону, що забезпечує високий обсяг вживаних товарів та утримує ціни на доступному рівні.
Неймовірна популярність Японії серед закордонних покупців зумовлена не лише доступними цінами, а й двома важливими факторами: масштабом пропозицій та якістю запропонованого товару.
Скільки можна зекономити на відомій сумці-шопері від Dior:
- вартість в офіційному магазині - 445,000 єн (близько $2875)
- вживана, що була продана в Японії - 276,980 єн ($1790)
Економія - майже 1000 доларів!
Висновок: Як іноземці, так і самі японці влаштовують справжнє полювання, щоб здобути бажану дизайнерську сумку за вигідною ціною.
Більше посилок і омріяних покупок
Звісно, це лише кілька прикладів від редакції. Як розповіли на ZenMarket, також часто замовляють фігурки з аніме, ретро-консолі, вінтажні фотоапарати, люксові годинники чи музичні інструменти. Адже Японія – це колиска якісних речей, які часто коштують дешевше, ніж у решті країн світу.
Разом із ZenMarket знаходити й замовляти бажані товари дуже просто: україномовна підтримка допоможе з кожним кроком, а сам процес покупок не потребує жодних складних дій.
Тож, якщо ви давно хотіли спробувати японську косметику, знайти рідкісну манґу чи придбати одяг улюбленого бренду – саме час зробити це.
Обирайте найкращі товари вже зараз за посиланням.
З Японії до України – лише кілька кліків!
На початку листопада 2025 року Національний банк України виступив з ініціативою запровадити оподаткування для міжнародних посилок вартістю до €150, які наразі не оподатковуються. Регулятор вважає, що такі заходи дозволять скоротити імпорт, не знижуючи при цьому обороноздатності країни та не маючи суттєвого негативного впливу на економічне зростання. Ці кроки мають сприяти зменшенню дефіциту поточного рахунку та підтриманню макрофінансової стабільності.



















