Останнім часом знову почалися перебої в роботі державного залізничного монополіста ПАТ "Укрзалізниця". Про це повідомив член комітету Верховної Ради з питань транспорту Володимир Гусак на своїй сторінці в соцмережі.
Робота залізничного транспорту в Україні за останні кілька років викликала шквал критики, нагадав він. "Очевидно, що істотні зміни потрібні. В Укрзалізниці зараз великі проблеми з тягою, тому необхідно створити умови, щоб для вирішення цієї проблеми можна було задіяти приватні локомотиви", - зазначив Гусак.
Він також наголосив на необхідності збільшити прозорість у залізничних тарифах, передавши повноваження з їх встановлення незалежному регулятору - Національній комісії з регулювання на транспорті.
Але в той же час реформа такого складного та інерційного механізму, як українська залізниця, пов'язана з великими ризиками, за словами депутата ВР.
"Важливо, щоб при створенні більш конкурентного ринку не була втрачена можливість повагонних (немаршрутних) відправок, частка яких в перевезеннях УЗ становить 60% (а ось в Європі збірних поїздів майже немає). Є й інші застереження. Будемо разом шукати відповіді, щоб зробити український залізничний транспорт кращим, а не втратити навіть те, що маємо", - резюмував Гусак.
Коментарі