четвер, 31 травня 2018 14:04

В Одесі працівники порту "Чорноморськ" пікетують проти Hutchison Ports

В Одесі працівники порту "Чорноморськ" пікетують проти Hutchison Ports
В разі приходу Hutchison Ports в "Чорноморськ" тільки контейнерний термінал позбудеться 950 робочих місць.

Працівники порту "Чорноморськ" вийшли на акцію протесту проти передачі порту в оренду контейнерному оператору Hutchison Ports. Люди зібралися під стінами готелю "Брістоль", де сьогодні проходить Української портовий форум-2018. Пікет ініціювала і підтримала профспілка порту на чолі з керівником Сергієм Бризгаловим. За його словами, трудовий колектив будував порт "Чорноморськ" більше 60 років і тепер більшості з портовиків загрожує звільнення.

"Ми хочемо, щоб інвестор був з людським обличчям. Ми так просто не віддамо порт. Ми хочемо, щоб інвестор не приходив до чиновника, а приходив до нас, до людей, які протягом 60 років будували порт", - заявив Бризгалов.

За даними профспілки, в разі приходу Hutchison Ports в "Чорноморськ" тільки контейнерний термінал позбудеться 950 робочих місць, оскільки Hutchison Ports по всьому світу автоматизує процеси в портах, кардинально скорочуючи персонал. У ряді країн антисоціальна політика Hutchison Ports викликала хвилю протестів, у тому числі і в самому Гонконзі, де розташована штаб-квартира китайського контейнерного гіганта.

До пікетувальників в Одесі вийшов міністр інфраструктури Володимир Омелян, який запевнив що Hutchison Ports - це хороша перспектива для порту "Чорноморськ".

"Hutchison Ports - не бандити. Ви будете працювати в якісних європейських умовах. Те, що з вами зараз відбувається - вас просто підставляють", - звернувся до портовиків міністр.

Однак, за словами Сергія Бризгалова, договір про соціальні гарантії між МІУ і портом досі порт не підписав, що також підтвердив і Володимир Омелян. Люди не захищені. До того ж, як повідомляли раніше ЗМІ, попередній текст договору між ФДМУ і Hutchison Ports про оренду потужностей порту "Чорноморськ" не містить зобов'язань орендаря, пов'язаних з працевлаштуванням працівників порту.

"Вони кажуть "віват інвестору", а людей - за борт", - зазначив Бризгалов.

За словами пікетувальників, в порту сьогодні настрої однозначні - більшість працівників хочуть, щоб порт залишався в державній власності, оскільки трудовий колектив має великий досвід соціальних домовленостей з державою. З приватним інвестором, з огляду на "неоднозначне" українське законодавство, домовлятися буде вкрай складно.

"Я працюю в порту все життя. На пенсію виходити ще рано. Що робити, якщо мене звільнять? Міняти професію у свої 50? Торговим агентом працювати, двори підмітати? У людей цілі родини в порту. В один момент вони стануть нікому не потрібні. Ми, як відпрацьовані деталі. В Києві про нас ніхто і не згадає, коли Hutchison Ports розжене нас, як це він вже робив в інших портах. У цивілізованих країнах не змогли людей захистити, то що говорити про нашу ситуацію", - поскаржився Ігор, працівник контейнерного терміналу порту "Чорноморськ".

Крім того, договір передбачає передачу в оренду шести причалів контейнерного терміналу порту на 49 років.

Зараз ви читаєте новину «В Одесі працівники порту "Чорноморськ" пікетують проти Hutchison Ports». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути