четвер, 30 серпня 2018 15:56

Уніфікація тарифів на порожняк не вирішить проблем з перевезеннями на залізниці

Уніфікація тарифів на порожняк не вирішить проблем з перевезеннями на залізниці
Виконавчий директор асоціації "Укрцемент" Роман Скільський заявив, що уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до подорожчання вартості перевезень для цементної галузі на 28%-32%. Фото: РБК-Україна

Запропонована Міністерством інфраструктури уніфікація тарифів на порожні вагони не вирішить проблем з перевезеннями на залізниці.

Таку думку висловив виконавчий директор асоціації "Укрцемент" Роман Скільський, виступаючи на нараді в Державній регуляторної службі України, передає кореспондент МінПрому.

Він зазначив, що для цементної галузі існують дві ключові проблеми з перевезеннями вантажів по залізниці.

"Перша проблема - це наявність і стан вагонів. Основні вагони для нас це цементовози, які на 98% зношені і в планах Укрзалізниці будівництва цементовозів немає. І друга ключова проблема - збільшення терміну оборотності вагонів, який зараз перевищує 12 діб. Уніфікація тарифів на перевезення порожніх вагонів не вирішить жодної з цих проблем", - підкреслив Роман Скільський.

За підрахунками асоціації "Укрцемент", уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до подорожчання вартості перевезень для цементної галузі на 28% при перевезенні на короткі дистанції і на 32% - на довгі при використанні вагонів Укрзалізниці. При використанні вагонів приватного парку зростання витрат складе 47% і 52% відповідно.

"Це призведе на наш погляд до спроб перейти на автомобільний транспорт на коротких відстанях, а на довгих відстанях виробники цементу просто перестануть працювати, оскільки у нас регіоналізація цементного бізнесу досить висока. Цементні заводи є майже у всіх регіонах України, і це призведе до зменшення конкуренції і, відповідно, до зростання цін", - підкреслив Роман Скільський.

Разом з тим виконавчий директор Укрцементу запропонував свій варіант вирішення проблем з перевезеннями на залізниці.

"Ми допускаємо, що можливо є сенс залучати приватну тягу до перевезень залізницею. Інша проблема - ремонт вагонів, який збільшує термін їх експлуатації. Ми розуміємо, що в УЗ немає можливості забезпечити цементну галузь достатньою кількістю цементовозів, і ми готові за власний кошт ремонтувати вагони на умовах довгострокової оренди з залученням інвестицій в такий ремонт у вартість оренди", - сказав він.

Як повідомлялося, раніше керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури і Укрзалізниці щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів".

На їхню думку, запропонована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат вантажовласників в грошовому вимірі на 5,3 млрд грн. на рік.

Зараз ви читаєте новину «Уніфікація тарифів на порожняк не вирішить проблем з перевезеннями на залізниці». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути