На далекі відстані пасажири поїдуть у вагонах-трансформерах, а замість електричок ходитимуть рейкобуси. Такі зміни плануються на залізниці протягом двох років. Ціни на квитки найближчим часом виростуть не більше, ніж на 20%.
Про це повідомляють "Вести".
"У планах Укрзалізниці - заміна старих поїздів сучасними. Підприємство має намір закупити 21 новий вагон, включаючи 13 вагонів-трансформерів, які стануть альтернативою потягам далекого прямування, в яких можна буде перевозити більше пасажирів. Відбудеться це за рахунок того, що 4-місні купе перетворюватимуться в 6-місні з сидячими місцями. Матраци разом з постільною білизною більшу частину поїздки будуть заховані в нішах спальних полиць, а вийматися звідти будуть, коли пасажир стане вкладатися спати. У кожному вагоні буде по дев'ять 4-місних купе (як і в звичних поїздах), які в "складеному" вигляді можуть перевозити 54 пасажира (зараз у вагоні можуть їхати 36 пасажирів)", - повідомляє видання.
На сидячих місцях люди будуть їхати на невеликі відстані і кожне місце можна буде продавати кілька разів на проміжних станціях. Вагони-тансформери вже виробляються на Дніпровському та Харківському вагонобудівних заводах. Їх продавали в Казахстан.
"Приміські електрички і дизелі хочуть замінити рейковими автобусами. Це гібрид автобуса і електропоїзда, 4 вагони якого вміщають до 200 пасажирів (зараз на приміському сполученні їздять 8-вагонні електрички, розраховані на 800 пасажирів). Такий вид транспорту набагато економічніший. Рейкобуси розраховані на близькі відстані - 30-100 км і можуть пересуватися зі швидкістю до 120 км на годину", - зазначають"Вести".
Новий глава Укрзалізниці пообіцяв до кінця 2017 розібратися з "квиткової мафією". Білети стануть електронними та будуть продаватися в автоматах і через мобільний додаток. З'явиться і єдиний квиток: на поїзд, автобус і літак.
Коментарі