Акціонерна держкомпанія "Укрзалізниця" розглядає можливість поліпшити якість сигналу Wi-Fi у швидкісних поїздах за рахунок включення цієї послуги у вартість квитка, оскільки нинішній підрядник не дуже якісно виконує роботи.
"Щодо Wi-Fi, то він присутній в швидкісних поїздах. Те, що є зараз, - це безкоштовна послуга. Є контракт з підрядником, однак вони не дуже якісно виконують роботи. Ми розглядаємо можливість поліпшити якість сигналу, але це додаткові витрати. Нам доведеться включати це у вартість квитка. І це нормально, адже якщо ви подивитеся на інтернет у поїздах в інших країнах, то там він платний. Ще є варіант використання реклами, як джерела покриття витрат. Але є питання, що це може працювати на стаціонарних об'єктах, де менші витрати в інфраструктуру. Ми розглядаємо такий варіант для вокзалів. Якщо говорити про нічні поїзди, то там вкладення будуть набагато більші, бо вони курсують по всій нашій мережі і покриття Wi-Fi мережею такого полігону - це дуже великі капітальні інвестиції". Про це повідомив виконувач обов'язків керівника "Укрзалізниці" Євген Кравцов в інтерв'ю УНІАН.
Також, Кравцов зазначив, що досить складна ситуація з наявністю розеток у вагонах. "Розетки можливо зробити при капітальному ремонті або під час закупівлі нових вагонів. На сьогодні близько 30% купейних поїздів мають розетки, СВ - близько 80%. У плацкартах складніше", - сказав він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Повідомили, коли подорожчає проїзд у потягах
Інтернет за технологією Wi-Fi зараз є у всіх швидкісних поїздах "Укрзалізниці". У січні держкомпанія запустила послугу оплати квитків у міжнародних касах платіжними картками, тоді як раніше квитки на міжнародні поїзди можна було придбати лише за готівку.
Коментарі