Філія "Пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця" шукає постачальника 147 тис. 500 склянок.
Витратити планують 1 млн 169 тис. 970 грн, згідно оприлюдненій 11 жовтня інформації на веб порталі державних закупівель "ProZorro".
Поставити склянки для чаю об'ємом 250 мл переможець конкурсу має до 31 грудня у Львів, Харків, Дніпро, Одесу й Київ.
13 вересня компанія оголосила аналогічний тендер. Закупівля не відбулася - зголосився один учасник, ТОВ "Авітонс" із пропозицією 1,035 млн грн. Тоді ж "Укрзалізниця" оголосила тендер на постачання 5571 підсклянника з нержавіючої сталі. За них мають заплатити 601 тис. грн.
Отже, одна склянка коштуватиме приблизно 8 грн, підсклянник - 108 грн.
Укрзалізниця розглядає можливість перейти на паперові склянки у потягах, написав у фейсбуці керівник підприємства Євген Кравцов 9 вересня. Одноразовий посуд шкодитиме довкіллю й обійдеться дорожче бюджету, коментували користувачі соцмережі.
У липні засоби масової інформації повідомляли про закупівлю "Укрзалізницею" 231 набору з підсклянника, склянки, ложки та упаковки. Вартість сягала 468 тис. грн, за результатами тендеру.
Однак від тієї закупівлі відмовилися, натомість мали закупити додатково рідкого мила у вагони, заявляв Євген Кравцов: "Пити чай зі склянок за 2 тисячі гривень точно не смачніше. Хоча там є коробка і ложка з логотипом. Може, через це на них хотіли витратити більш ніж мільйон. Нахабність у декого захмарна. Закупівлю підсклянників зупинив. Вже дав розпорядження: на ці гроші зробимо додаткову закупівлю рідкого мила у пасажирські поїзди. Якщо рахувати навскидку, то за мільйон можна купити близько 30 тонн мила".
Чистий прибуток Укрзілізниці за 6 місяців 2019 року становив 1,065 млрд грн - проти 468 млн грн торік, згідно фінансового звіту компанії. Понад 10 млрд грн прибутку від вантажних перевезень перекрили збитки від пасажирського та приміського руху, які сягали майже 7 млрд грн.
Коментарі