Американське видання Foreign Policy у статті про реконструкцію траси М15 Одеса-Рені стверджує, що при безвізовому режимі нова платна дорога буде більш привабливою для уряду та інвесторів.
Проблема українських доріг одна з нагальних для країни. Створення державного грошового фонду для реконструкції доріг дозволить упорядкувати цей процес і забезпечити гарантовану суму на ремонт щороку. Прем'єр-міністр Гройсман нещодавно пообіцяв, що такий фонд буде запущений протягом декількох років.
Однак поки що це не відбувається, одеський губернатор Міхеіл Саакашвілі зробив питання щодо реконструкції доріг пріоритетом незабаром після його вступу на посаду в минулому році. Проект був розділений на 2 частини: реконструкція існуючої дороги і, нарешті, будівництво нової магістралі, що оціночно обійдеться в $4,6 млрд. Вона буде обходити сусідню, колишню радянську республіку Молдова.
З метою полегшення покрокової реконструкції магістраль була розділена на десятки окремих ділянок, на які у вільному порядку могли подавати свої заявки підрядні організації, каже Георгій Зубко, призначений Саакашвілі куратором проекту. Таку побудову роботи було введено з метою запобігти створенню монополії. 2 компанії вже працюють приблизно над 25-ма милями дороги, в той час як будівельні тендери ще 20 миль вже завершені.
Затвердження ЄС безвізового режиму з Україною може допомогти збільшити трафік в регіоні, що, в свою чергу, зробить нову платну дорогу більш привабливою для уряду та інвесторів. "Україна може стати крупним промисловим центром", – завершує статтю Георгій Зубко.
Коментарі