Інформаційно-іміджевий центр уклав тендерну угоду з компанією "Антологія" на виготовлення поліграфічної продукції про систему освіти на суму 2,78 млн грн.
Відповідна інформація розміщена у "Віснику державних закупівель".
Інформаційно-іміджевий центр замовив брошурки та книжки загальним накладом 32 тис. екземплярів різними мовами, зокрема китайською, російською, англійською арабською та французькою, а також фотоальбоми.
Середня вартість одного екземпляру становить майже 87 грн. За таку ціну можна придбати повноцінну книжку великого формату. А рекламні проспекти, замовлені коштом Міносвіти, мають невеликі розміри. Фотоальбом - 30х22 см, 84 сторінки, книжка такого ж розміру має 24 сторінки, брошура - 21х15 см, 40 сторінок, - йдеться у повідомленні.
Дані щодо вартості окремих найменувань не розкриті.
Засновником фірми "Антологія" є Марина Садчикова з Харкова. Звідти походить і міністр освіти Дмитро Табачник.
Інформаційно-іміджевий центр Міносвіти після призначення Табачника щорічно замовляє рекламну продукцію для іноземних абітурієнтів. За чотири роки різних книжок та брошур замовлено вже на 10,68 млн грн.
Коментарі
4