четвер, 10 березня 2016 15:41

Туристичний стартап коштує 300 тис. доларів
4

Фото Андрія Буренка
Фото Андрія Буренка
Фото Андрія Буренка
Фото Андрія Буренка

Півмільйона доларів, які TRIPMYDREAM отримала в якості перемоги на швецькому конкурсі, український стартап витратить на нові технології та маркетинг.

Бізнес-лідер і співзасновник українського сервісу TRIPMYDREAM Андрій Буренок поділився з Gazeta.ua своїм баченням успіху.

"Самостійний туризм уже давно перейшов у світовий тренд. Однак турфірми покривають більш попсові напрямки - Єгипет, Емірати. І ми навіть не намагаємося з ними конкурувати", – наголошує Буренок.

За півмільйона доларів, які стартап отримав за перше місце на швейцарському конкурсі, в компанії хочуть оновити технології та дизайн, інвестувати в маркетинг та розробити мобільний додаток. Сервіс TRIPMYDREAM був заснований у січні 2013 року Андрієм Буренком і Тарасом Поліщуком.

Читайте також: Український сервіс для подорожей визнали кращим у світі

"Багато подорожував і зрозумів, що туристичний сервіс - це моя проблема і я її можу вирішити. Щоб спланувати подорож туди, куди ти вирішив їхати, треба було відвідати десятки сайтів. Для тих, хто не знає, куди хоче поїхати, сервісів практично немає. Їм потрібно натхнення. У січні 2013 вирушив до Італії з дружиною кататися на лижах і зіткнувся з купою проблем. З тих пір зрозумів, що час щось змінювати", – говорить Андрій Буренок.

На старті у TripMyDream засновники вклали 300 тис. доларів, сподіваючись, що сервіс, який економить туристу час і гроші, буде актуальним.

"З партнерами було домовитися зовсім нескладно. Знайшов у професійній соцмережі LinkedІn сео сайту Booking.com Дарена Хастона і написав йому. За два дні отримав відповідь, а ще через тиждень зі мною сконтактувалися співробітники "Букінга". Домовилися про все швидко, запросили в Амстердам на дводенний воркшоп, показали, що і як працює, повели в дивовижні місця в Амстердамі. Так само просто домовилися і з локальними гравцями ринку, як-от Tickets.ua, МАУ та інші", – розповідає бізнес-лідер стартапу.

На його думку, успіх неможливо виміряти.

"Успіх – це внутрішнє відчуття, не прив'язане ні до інвестицій, ні до продажів, ні до грошей. Себе і все, що я роблю, вважаю успішним", – переконаний Буренок.

Нагадаємо, український стартап потрапив до програми підтримки Річарда Бренсона

Зараз ви читаєте новину «Туристичний стартап коштує 300 тис. доларів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути