четвер, 17 травня 2012 17:00

Судан зацікавився українськими літаками

Судан зацікавився українськими літаками
Ан-148-100 - регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління. Фото: artwp.ru

Судан готовий обговорювати з Україною перспективи придбання регіональних літаків нового покоління сімейства Ан-148/158, а також багатоцільових літаків сімейства Ан-74.

Як повідомили в прес-службі ДП "Антонов", зацікавленість у налагодженні співпраці була озвучена суданською стороною за підсумками відвідування ДП "Антонов" та Харківського державного авіаційного державного виробничого підприємства (ХДАВП) у рамках візиту в Україну міністра транспорту Республіки Судан Фейсала Абдалли, що пройшов днями.

Під час візиту Абдалла ознайомився з регіональними реактивними літаками Ан-148 і Ан-158, в тому числі, відвідав цех остаточної збірки "Серійного заводу "Антонов", де сьогодні на завершальній стадії будівництва перебувають три Ан-148 і один Ан-158. Міністр також ознайомився з виробництвом багатоцільових літаків сімейства Ан-74 на ХДАВП.

"На думку міністра, літаки Ан-148, Ан-158 і Ан-74 можуть ефективно експлуатуватися компаніями Республіки Судан, і подальше обговорення цього питання слід проводити за участю технічних спеціалістів та керівників авіакомпаній", - передала прес-служба оцінки підсумків візиту в Україну Абдалли.

"На шляху з Києва до Харкова і назад високий гість зміг особисто оцінити якості Ан-148 і комфорт його пасажирської кабіни в польоті. Обидва перельоту він зробив на Ан-148 авіакомпанії "МАУ", - відзначили в прес-службі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Євро подешевшав на 3 копійки, курс долара майже не змінився на міжбанку

Ан-148-100 - регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2000-4400 км. Ан-158 призначений для перевезення 99 пасажирів на відстань 2500 км.

Програма Ан-148 реалізується за участю 214 компаній з 14 країн світу. Серійними виробниками літака виступають філія ДП "Антонов" "Серійний завод Антонов" (Київ) і ВАТ "ВАЛТ" (Воронеж, РФ).

Серійну зборку Ан-158 розпочато цього року в Києві.

За оцінками російської "ІФК", яка просуває літаки на ринок, потреба ринку в літаках сімейства Ан-148/158/168 до 2025 року оцінюється в не менш 400 машин. Експлуатацію Ан-148 розпочато в 2009 році. Першими експлуатантами літака виступили український "Аеросвіт" і російська ГТК "Росія".

Турбореактивний багатоцільовий Ан-74 добре відомий на світовому ринку. У числі найбільш перспективних модифікацій фахівці виділяють, в першу чергу, Ан-74Т-200А, який оснащений сучасним цифровим комплексом навігаційного устаткування, що не поступається за своїми характеристиками сучасним світовим аналогам.

Зараз ви читаєте новину «Судан зацікавився українськими літаками». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути