Судан готовий обговорювати з Україною перспективи придбання регіональних літаків нового покоління сімейства Ан-148/158, а також багатоцільових літаків сімейства Ан-74.
Як повідомили в прес-службі ДП "Антонов", зацікавленість у налагодженні співпраці була озвучена суданською стороною за підсумками відвідування ДП "Антонов" та Харківського державного авіаційного державного виробничого підприємства (ХДАВП) у рамках візиту в Україну міністра транспорту Республіки Судан Фейсала Абдалли, що пройшов днями.
Під час візиту Абдалла ознайомився з регіональними реактивними літаками Ан-148 і Ан-158, в тому числі, відвідав цех остаточної збірки "Серійного заводу "Антонов", де сьогодні на завершальній стадії будівництва перебувають три Ан-148 і один Ан-158. Міністр також ознайомився з виробництвом багатоцільових літаків сімейства Ан-74 на ХДАВП.
"На думку міністра, літаки Ан-148, Ан-158 і Ан-74 можуть ефективно експлуатуватися компаніями Республіки Судан, і подальше обговорення цього питання слід проводити за участю технічних спеціалістів та керівників авіакомпаній", - передала прес-служба оцінки підсумків візиту в Україну Абдалли.
"На шляху з Києва до Харкова і назад високий гість зміг особисто оцінити якості Ан-148 і комфорт його пасажирської кабіни в польоті. Обидва перельоту він зробив на Ан-148 авіакомпанії "МАУ", - відзначили в прес-службі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Євро подешевшав на 3 копійки, курс долара майже не змінився на міжбанку
Ан-148-100 - регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2000-4400 км. Ан-158 призначений для перевезення 99 пасажирів на відстань 2500 км.
Програма Ан-148 реалізується за участю 214 компаній з 14 країн світу. Серійними виробниками літака виступають філія ДП "Антонов" "Серійний завод Антонов" (Київ) і ВАТ "ВАЛТ" (Воронеж, РФ).
Серійну зборку Ан-158 розпочато цього року в Києві.
За оцінками російської "ІФК", яка просуває літаки на ринок, потреба ринку в літаках сімейства Ан-148/158/168 до 2025 року оцінюється в не менш 400 машин. Експлуатацію Ан-148 розпочато в 2009 році. Першими експлуатантами літака виступили український "Аеросвіт" і російська ГТК "Росія".
Турбореактивний багатоцільовий Ан-74 добре відомий на світовому ринку. У числі найбільш перспективних модифікацій фахівці виділяють, в першу чергу, Ан-74Т-200А, який оснащений сучасним цифровим комплексом навігаційного устаткування, що не поступається за своїми характеристиками сучасним світовим аналогам.
Коментарі