"Контракт з Укрзалізницею закінчується 5 червня. Продовження - це бажання двох сторін: Кабміну і моє. Будь-який варіант буде хорошим. Це дає мені відчуття свободи".
Про це в інтерв'ю Liga.net розповів керівник Укрзалізниці Войцех Балчун.
"Реформа такого гіганта, як УЗ - це піт, кров, сльози, смирення і терпіння. У будь-якій точці світу в таких величезних компаніях є внутрішня інерція. Часто той, хто бере на себе цю роботу, не зможе залишитися в компанії до того моменту, коли прийде результат. Вершки збере інший керівник. Мені в Польщі із цим пощастило. В сучасній історії PKP Cargo я був головою правління, який пропрацював найдовше - 5 років. Перші два роки був кошмар. Результат прийшов на третій рік. На четвертий ми отримали найкращий результат в історії. Я переконаний, що хороші речі в Укрзалізниці вже почалися", - говорить Балчун.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Балчун має піти у відставку - Омелян
За його словами, в перші дні роботи в Україні він пережив шок.
"Якщо порівнювати з роботою подібних компаній у Польщі і країнах Західної Європи, тут система працює на 100 відсотків інакше. Для іноземця це надзвичайно складно. Коли я сюди приїхав, зіткнувся з двома поняттями, які до кінця ще не вивчив. "Наглядачі" - це перше. Друге - коли говорять, що в Україні у всіх є свої господарі. У Польщі у великих держкомпаніях також існують різного роду неформальні зв'язки. Але все ж рідко буває, щоб людина відкрито виступала проти інтересів фірми, в якій працює. У цьому полягає принципова різниця між двома системами", - додав він.
На посаду голови правління Укрзалізниці претендував 31 кандидат. Переміг поляк Войцех Балчун. 20 квітня Кабмін затвердив його на цю посаду. Новому керівнику призначили зарплату 463 тис. грн.
Коментарі