Міжнародний аеропорт "Шереметьєво" створив робочу групу для відправки та інформування пасажирів української авіакомпанії "АероСвіт".
Про це повідомила прес-служба "Шереметьєво".
"Для взаємодії з пасажирами української авіакомпанії в терміналі Е виділена спеціальна зона", - сказано в повідомленні
"Шереметьєво" очікує прибуття в аеропорт у вівторок більше 200 пасажирів авіакомпанії "Аеросвіт". За станом на 11:30 мск в аеропорту прибули 17 пасажирів авіакомпанії "АероСвіт" (рейс VV 452 Москва-Київ), яких у підсумку в пункт призначення доставила авіакомпанія "Аерофлот".
"Аерофлот" підтвердив, що в міру можливості здійснить обслуговування пасажирів "Аеросвіт" на власних рейсах.
"Шереметьєво" повідомляє, що 11 грудня аеропорт у разі необхідності забезпечить відправку всіх пасажирів української компанії за рахунок власних коштів.
"Починаючи з 12 грудня і наступні дні пасажирам "АероСвіту", не здійснив повернення квитків в авіакомпанію, необхідно буде самостійно вирішувати всі виникаючі питання, звертаючись безпосередньо в авіакомпанію", - зазначено в прес-релізі.
Нагадаємо, що Росавіація і "Шереметьєво" з 00:00 мск 11 грудня припинили обслуговування рейсів українського авіаперевізника через борги.
Коментарі