Міністерство економічного розвитку і торгівлі України винесло на обговорення проект Закону України "Про внесення зміни до статті 22 Закону України "Про рекламу", який заборонить згадувати торгові марки алкогольної продукції в телерадіоефірах.
Про це повідомила прес-служба відомства.
"Мінекономрозвитку відповідним проектом Закону пропонує заборонити рекламу алкогольних напоїв під виглядом спонсорства у період із 6 до 23 години", – цитує прес- служба заступника директора департаменту розвитку торгівлі Сергія Литвиненка.
В міністерстві вважають, що таким чином вдасться зменшити "споживання населенням країни алкогольних напоїв".
"Наразі в ефірі українських телеканалів значно зріс обсяг інформації про алкогольні торгові марки, які фігурують як спонсори, що сприймається пересічним споживачем як реклама алкоголю", - йдеться в повідомленні.
Коментарі